metrakit sp!

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
marksenda
Banden plakker
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 23:09
Vervoersmiddel: Derbi senda drd limited edition 2003
Locatie: Scherpenisse - zeeland

metrakit sp!

Ongelezen bericht door marksenda »

Hallo,

ik ben opzoek naar informatie ovcer de metrakit sp want iedereen heeft het altijd over prorace
zijn deze 2 hetzelfde? of wat is het verschil ertussen en met welke uitlaat kan ik de sp nog meer vergelijken metrakit thrower?
en het liefst ook mensen met ervaring dus hoe hardt liep de uitlaat op jou setup?

Met vriendelijke groeten Mark van Gorsel
een dag nie gebeund is een dag nie geleefd
Gebruikersavatar
malossiboy
Schakelrijder
Berichten: 149
Lid geworden op: zo 05 dec 2010, 14:42
Vervoersmiddel: derbi senda drd limited edition 2009
Locatie: Waarde
Contacteer:

Re: metrakit sp!

Ongelezen bericht door malossiboy »

Een sp is een goeie uitlaat voor op de 50 cc cilinder een pro race is een uitlaat voor op de 70 en 80 cc cilinders! je kan de sp wel vergelijken met en scr corse 50 denk dat je zoown 95/100 zal rijden met de sp
marksenda schreef:Hallo,

ik ben opzoek naar informatie ovcer de metrakit sp want iedereen heeft het altijd over prorace
zijn deze 2 hetzelfde? of wat is het verschil ertussen en met welke uitlaat kan ik de sp nog meer vergelijken metrakit thrower?
en het liefst ook mensen met ervaring dus hoe hardt liep de uitlaat op jou setup?

Met vriendelijke groeten Mark van Gorsel
This changes evertyting. Again.
Bob1993
Pro tuner
Berichten: 823
Lid geworden op: ma 08 nov 2010, 19:51
Vervoersmiddel: DRD #85 2009 mhr80 team
Locatie: België

Re: metrakit sp!

Ongelezen bericht door Bob1993 »

malossiboy schreef:Een sp is een goeie uitlaat voor op de 50 cc cilinder een pro race is een uitlaat voor op de 70 en 80 cc cilinders! je kan de sp wel vergelijken met en scr corse 50 denk dat je zoown 95/100 zal rijden met de sp
marksenda schreef:Hallo,

ik ben opzoek naar informatie ovcer de metrakit sp want iedereen heeft het altijd over prorace
zijn deze 2 hetzelfde? of wat is het verschil ertussen en met welke uitlaat kan ik de sp nog meer vergelijken metrakit thrower?
en het liefst ook mensen met ervaring dus hoe hardt liep de uitlaat op jou setup?

Met vriendelijke groeten Mark van Gorsel
Klopt, deze uitlaat kan je ok vergelijken met een conti!
Deze geeft een ubergeil geluid als een 70cc en is een zeer hoogtoerige uitlaat.
Op mijn originele setup ging ie 100 met 14mm carb ;)
Zeker niet te vergelijken met prorace die eigenlijk alleen te gebruken is op de dikkere cilinders..
Plaats reactie