Jos Dijkman maakt er een potje van!
Jos Dijkman maakt er een potje van!
Hallo,
Ik ben benieuwd of jullie ook slechte ervaringen hebben met josdijkman. Ik heb laatst een order geplaatst maar er was iets misgegaan met de prijs van het product, dit netjes afgehandeld via de mail want telefonisch zijn ze niet beschikbaar. Nu kreeg ik mijn order geleverd maar mist er iets, Nu heb ik al 4 mailtjes de deur uit gedaan naar zowel de josdijkman webshop mail als de josdijkman kantoormail maar elke keer krijg ik geen enkele reactie!, nu heb ik vanmiddag een mail gestuurd met alleen dat ik een onderdeel mis in mijn levering zonder mijn gegevens en binnen 1 minuut reactie, waarbij ze vroegen om mijn order nummer, die ik dan ook gegeven heb. En ja hoor! ik kreeg weer geen enkele reactie.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit het beste kan aanpakken en hoe ik het bedrijf wel telefonisch te pakken kan krijgen, naar de winkel zelf gaan is helaas geen optie ivm afstand.
Hoop op jullie steun!
Ik ben benieuwd of jullie ook slechte ervaringen hebben met josdijkman. Ik heb laatst een order geplaatst maar er was iets misgegaan met de prijs van het product, dit netjes afgehandeld via de mail want telefonisch zijn ze niet beschikbaar. Nu kreeg ik mijn order geleverd maar mist er iets, Nu heb ik al 4 mailtjes de deur uit gedaan naar zowel de josdijkman webshop mail als de josdijkman kantoormail maar elke keer krijg ik geen enkele reactie!, nu heb ik vanmiddag een mail gestuurd met alleen dat ik een onderdeel mis in mijn levering zonder mijn gegevens en binnen 1 minuut reactie, waarbij ze vroegen om mijn order nummer, die ik dan ook gegeven heb. En ja hoor! ik kreeg weer geen enkele reactie.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit het beste kan aanpakken en hoe ik het bedrijf wel telefonisch te pakken kan krijgen, naar de winkel zelf gaan is helaas geen optie ivm afstand.
Hoop op jullie steun!
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Re: Jos Dijkman maakt er een potje van!
Ik vindt Josdijkman tegenwoordig ook 3x bullshit.
Gaat helemaal fout wat betreft klanten service en contact.
Wel hebben ze een nieuwe Website..
Gaat helemaal fout wat betreft klanten service en contact.
Wel hebben ze een nieuwe Website..
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing #85 2010( Te koop )
Fiets - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=4 ... 64#p308764
Laat dan je lokale bromboer het voor je bestellen..
Better safe then sorry.
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Fiets
Derbi Senda Xtreme R 09
Gevraagd of ik een afdekplaatje voor me oliepomp via een envelop toegestuurd kan krijgen. Ze vertelde me dat dit kon en dat ze dan €2,- retour storten op de bank (€3,- voor een verzending via een envelop vind ik evengoed duur).
Echter hebben ze me een pakketje gestuurd....
Ook hebben ze me laatst een pakketje toegestuurd waar een bougiedop miste, dit is overigs netjes (na veel mailen) opgelost. Het afdekplaatje wat ik toen besteld had is niet aangekomen. Het geld is retour gestuurd omdat deze niet op voorraad was. Als ze contact opgenomen hadden dan had ik een andere kleur gewild.
Verder vind ik Jos wel goed, alleen de levertijden duren zo lang...
Echter hebben ze me een pakketje gestuurd....
Ook hebben ze me laatst een pakketje toegestuurd waar een bougiedop miste, dit is overigs netjes (na veel mailen) opgelost. Het afdekplaatje wat ik toen besteld had is niet aangekomen. Het geld is retour gestuurd omdat deze niet op voorraad was. Als ze contact opgenomen hadden dan had ik een andere kleur gewild.
Verder vind ik Jos wel goed, alleen de levertijden duren zo lang...
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
- mathijsb
- Tuner
- Vervoersmiddel: Puch maxi S, Derbi senda R xtreme 2007
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=8874
als een een redelijk grote bestelling doet en een onderdeeltje is niet op voorraad dan verzenden ze de hele bestelling niet.. ze brengen je hier niet van op de hoogte, en kun je soms weken wachten. hier heb ik mij ook wel eens aan geërgerd
voor de rest heb ik er nooit problemen gehad, een x een verkeerd naaldlager binnen gekregen, retour gestuurd en binnen 2 dagen de goed thuis. ook in de winkel zelf vind ik de serves wel goed
voor de rest heb ik er nooit problemen gehad, een x een verkeerd naaldlager binnen gekregen, retour gestuurd en binnen 2 dagen de goed thuis. ook in de winkel zelf vind ik de serves wel goed
blackidentity schreef:Brb, ff bier halen.
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: access sp50 sold
derbi drd racing blue 2008 sold
derbi drd black edition 2005 project
ktm gs 350 - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=14427
ik heb nooit problemen gehad met josdijkman ga altijd zelf naar de winkel toe. Soms is het onderdeel er niet en dan moet je gewoon wachten want hun kunnen er ook niks aan doen dat er levertijd op zit. En ja het is balen dat ze niet op de mail reageren dit heb ik wel is gevraagd ze hebben het gewoon heel druk in deze periode.
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: yamaha dt50r
zeer slecht te bereiken kreeg ook geen reactie toen men onderdelen niet opgestuurd kreeg.
kreeg de onderdelen pas naar 1,5 week
kreeg de onderdelen pas naar 1,5 week
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: access sp50 sold
derbi drd racing blue 2008 sold
derbi drd black edition 2005 project
ktm gs 350 - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=14427
of je kunt lekker in de winkel gaan klagen in plaats van hier want hier kunnen we er niks mee
-
- Tuner
Derbi Senda Xtreme R 09
Wat een gedoe.
Over en weer gemail met jos. Hij verteld me dat hij geen geld retour stort omdat hij mijn bestelling (afdekplaatje oliepomp) via een pakketje verstuurd heeft.
Zelf heeft hij tegen mij gezegd dat hij het via de envelop zou gaan versturen en dat ik geld retour zou krijgen...
Over en weer gemail met jos. Hij verteld me dat hij geen geld retour stort omdat hij mijn bestelling (afdekplaatje oliepomp) via een pakketje verstuurd heeft.
Zelf heeft hij tegen mij gezegd dat hij het via de envelop zou gaan versturen en dat ik geld retour zou krijgen...
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Derbi senda Xrace 09 50cc
rieju rs2 airsal 80cc in opbouw
Derbi sdr 05 50cc (sold)
Yamaha tzr 06 50cc (sold)
Yamaha tzr 06 70cc opknapper (sold) - Locatie: Purmerend
zelf vandaag een flinke bestelling gemaakt, ben benieuwd wat er van terecht komt.
Sommigen mensen kunnen beter de olie laten zitten en de brommer verversen.
- DerbiSendaWouter
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Evo Limited Edition
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=15600
Begin dit jaar ook een mailtje gestuurd, een maand later pas een reactie. Qua communicatie kan het zeker stukken beter.
Always Strive And Prosper
-
- Tuner
Derbi Senda Xtreme R 09
Qua Nederlands spreken ook. Zo heel geweldig doet hij dat niet...
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Derbi senda Xrace 09 50cc
rieju rs2 airsal 80cc in opbouw
Derbi sdr 05 50cc (sold)
Yamaha tzr 06 50cc (sold)
Yamaha tzr 06 70cc opknapper (sold) - Locatie: Purmerend
2dagen geleden een flinke bestelling geplaatst. vandaag binnen. maar alles was der zo ingesodemietert en de doos was ook flink beschadigd. maar de onderdelen waren gelukkig gewoon intact. dus uiteindelijk wel bij met me onderdeeltjes maar niet met de behandeling ervan
Sommigen mensen kunnen beter de olie laten zitten en de brommer verversen.