Valse lucht
Geplaatst: ma 04 mei 2015, 22:25
Hallo allemaal,
Ik heb een derbi senda x-treme OT en heb wel redelijk wat verstand van sleutelen,
Maar nu zit ik met een probleem, namelijk dat mijn derbi valse lucht aanzuigt maar ik me geen raad meer weet waar het vandaan komt,hij gaat dus vanzelf hoog in de toeren zonder dat ik gas geef en nee mijn gaskabel blijft nieuw hangen ik heb al vanalles geprobeerd zoals
-nieuwe carb
-nieuw verbindingsstuk
-nieuwe pakkingen
-nieuwe gaskabel
-carb opnieuw afgesteld
-deo rondom blok spuiten
Maar wat ik ook probeer er veranderd gewoon niks dus ik hoor graag van jullie wat jullie er van denken
Alvast bedankt
Ik heb een derbi senda x-treme OT en heb wel redelijk wat verstand van sleutelen,
Maar nu zit ik met een probleem, namelijk dat mijn derbi valse lucht aanzuigt maar ik me geen raad meer weet waar het vandaan komt,hij gaat dus vanzelf hoog in de toeren zonder dat ik gas geef en nee mijn gaskabel blijft nieuw hangen ik heb al vanalles geprobeerd zoals
-nieuwe carb
-nieuw verbindingsstuk
-nieuwe pakkingen
-nieuwe gaskabel
-carb opnieuw afgesteld
-deo rondom blok spuiten
Maar wat ik ook probeer er veranderd gewoon niks dus ik hoor graag van jullie wat jullie er van denken
Alvast bedankt