Pagina 1 van 1

drd onderelen in xtreme xrace

Geplaatst: do 22 okt 2015, 19:29
door robooh
close

Re: drd onderelen in xtreme xrace

Geplaatst: vr 23 okt 2015, 12:30
door robooh
.

Re: drd onderelen in xtreme xrace

Geplaatst: vr 23 okt 2015, 21:06
door D25
voor die eurobegrenzer hoef je niet perse een wok te krijg als jij gewoon zegt dat hij voor de sier op zat en hij niet werkt kunnen ze niet veel. drd 03 is ook makkelijker zitten minder regels aan aangezien die van voor 2006 is