drd onderelen in xtreme xrace
drd onderelen in xtreme xrace
close
Laatst gewijzigd door robooh op za 14 nov 2015, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: drd onderelen in xtreme xrace
.
Laatst gewijzigd door robooh op za 14 nov 2015, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
D25
- Pro tuner
- Berichten: 1024
- Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 22:51
- Vervoersmiddel: Xtreme 2003 sold
honda mt5 80cc sold
honda mtx OT 80cc
deutz d25
Rieju RR - Gallery: Honda mtx
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=18731 - Locatie: onder een steen in overijssel
Re: drd onderelen in xtreme xrace
voor die eurobegrenzer hoef je niet perse een wok te krijg als jij gewoon zegt dat hij voor de sier op zat en hij niet werkt kunnen ze niet veel. drd 03 is ook makkelijker zitten minder regels aan aangezien die van voor 2006 is
Yezzz schreef:Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shhkevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?