Eerste schakelbrommer/derbi kopen

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
MarcoPolo
Banden plakker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 16 jan 2018, 18:53
Vervoersmiddel: nog niks

Eerste schakelbrommer/derbi kopen

Ongelezen bericht door MarcoPolo »

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en hoop dat jullie me wat verder kunnen helpen.
Binnenkort wil ik een schakelbrommer gaan aanschaffen maar heb hier verder geen ervaring mee.
Ik rij veel auto, maar het lijkt mij leuk om er een schakelbrommer bij te hebben voor zo'n 1000km per maand max.
Nu heb ik op marktplaats een mooie gezien en kan deze overnemen voor 1200.
https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... nberichten
Bij 22400km heeft de brommer een revisie gehad en hij ziet er goed onderhouden uit.
Is de aanschaf van deze brommer een goed idee? De kilometerstand is wel wat hoger, maar de advertentie ziet er erg goed uit en tevens ziet de brommer er goed onderhouden uit.

Ik weet trouwens niet of dit op de goede plek is geplaatst, anders hoor ik het wel haha.

Heel erg bedankt voor jullie reacties! ;)

Marc
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Eerste schakelbrommer/derbi kopen

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Welkom op het Derbi-forum.

Iedereen is hier welkom voor alle vragen m.b.t Derbi. Een Derbi als vervanging van een auto of gewoon als er bij is zeker geen verkeerd idee. Ik heb meerdere klanten welke een Derbi Senda rijden en ook al wat ouder zijn (of zo maar te zeggen).

Gezien de advertentie en foto's ziet die er erg netjes uit en een aardig goede prijs/kwaliteit verhouding.
Wat de km stand betreft, als het motorblok goed gereviseerd is. Mag je de kilometers er wel af rekenen (motorblok).
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Meneertje
Derbi fan
Berichten: 71
Lid geworden op: ma 30 okt 2017, 19:01
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Black Edition

Re: Eerste schakelbrommer/derbi kopen

Ongelezen bericht door Meneertje »

He wat toevallig, ik heb laatst met een vriend gekeken naar deze brommer. Was een mooi ding en liep lekker. Zat wel wat vermogen in. Wel wat beschadigingen op de kappen. Voorkap zit aan de linker kant met tyraps vast. Je moet zeker een keer gaan kijken. :thumbup:
50cc Powerrrr!!!
Plaats reactie