Tank indicatie

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
gpr050
Tuner
Berichten: 399
Lid geworden op: za 16 jun 2018, 22:39
Vervoersmiddel: Derbi gpr50

Tank indicatie

Ongelezen bericht door gpr050 »

Ik heb een 2005 gpr 050, met op het dashboard een oranjelampje tankindicatie en een kleine tankindicatie in het digitale gedeelte van het display. Ik neem aan dat die eerste (het oranje lampje) de benzinetank vulgraad indicatie is en die in het digitale gedeelte van de tweetakt olie. Deze laatste blijft maar knipperen terwijl dat tankje toch vol zit, iemand een idee waar dat aan ligt?
Xtreme-R
Beginnende tuner
Berichten: 214
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 00:04
Vervoersmiddel: Citroen Saxo 1.1i
Aprilia rs125
Locatie: Drenthe

Re: Tank indicatie

Ongelezen bericht door Xtreme-R »

gpr050 schreef:Ik heb een 2005 gpr 050, met op het dashboard een oranjelampje tankindicatie en een kleine tankindicatie in het digitale gedeelte van het display. Ik neem aan dat die eerste (het oranje lampje) de benzinetank vulgraad indicatie is en die in het digitale gedeelte van de tweetakt olie. Deze laatste blijft maar knipperen terwijl dat tankje toch vol zit, iemand een idee waar dat aan ligt?
Niet aangesloten of sensor kapot.
timcc schreef:ik adviseer de yasuni cross haal je met standaard 50 cc dikke 100 mee
:wave:
gpr050
Tuner
Berichten: 399
Lid geworden op: za 16 jun 2018, 22:39
Vervoersmiddel: Derbi gpr50

Re: Tank indicatie

Ongelezen bericht door gpr050 »

De oranje tank indicatie gaat gewoon uit, dus lijkt me dat de sensor aangesloten is en functioneert. Waarom heeft het dashboard 2 benzine indicaties, geven ze hetzelfde aan of hebben ze beide een verschillende de betekenis? De indicatie in het digitale dashboard blijft knipperen, weet iemand wat dat als oorzaak kan hebben?
Afbeelding
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Tank indicatie

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Afbeelding
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
gpr050
Tuner
Berichten: 399
Lid geworden op: za 16 jun 2018, 22:39
Vervoersmiddel: Derbi gpr50

Re: Tank indicatie

Ongelezen bericht door gpr050 »

Ja dat is de cockpit van een iets later model waarbij het oranje tankindicatie waarschuwingslampje vervangen is door de Neutrale stand aanduiding..
Plaats reactie