Derbi komt niet boven 3000-4000 toeren Help

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
SchakelDerbi015
Banden plakker
Berichten: 4
Lid geworden op: di 26 jun 2018, 21:42
Vervoersmiddel: (Binnekort) Derbi Senda 85 2008/9

Derbi komt niet boven 3000-4000 toeren Help

Ongelezen bericht door SchakelDerbi015 »

Yoo,

Ik ben dus zo'n 3 maanden geleden met m'n derbi gaan rijden, te ver terrug geschakeld, te hoog in toeren gegaan, en sinds dien rijd die extreem slecht..
Hij blijft in de 2 a 3000 toeren hangen, ik dus m'n cilinder eraf halen, doorgefikte koppaking, nieuwe koppaking erop, nieuwe bougie erop, nieuwe cdi, nieuwe zuiger, carb schoongemaakt, opnieuw afgesteld, gasnaald gecheckt, koppeling gechekt, hij doet nog steeds geen ene moer.... erg zonde, (ben nu 300€ aan onderdelen en de brommerboer kwijt) en hij doet het geen ene haar beter behalve dat die niet meer uitvalt..
Ik zag wél dat er luchtbelletjes in het slangetje van de benzine/vacuumkraan zitten, die naar de carb loopt... trekt hij dan valse lucht of ben ik nou gek? En waar zou dat probleem zitten.. krukas is btw goed (geen speling) ook zitten er geen krassen in mijn cilinder of iets dergelijks. En in z'n vrij krijg je 'm als die goed warm is met veel stotteren wel in de toeren, en maakt die ook nog is een zuig geluid terwijl die stottert... ik ben radeloos... iemand enig idee wat ik gedaan heb om mn o zo mooie derbi zo erg om zeep te helpen..... :(
IJsbrand05
Banden plakker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 14 nov 2023, 16:08
Vervoersmiddel: Derbi GPR 50

Re: Derbi komt niet boven 3000-4000 toeren Help

Ongelezen bericht door IJsbrand05 »

Goedemiddag, een beetje late reactie maar ik heb hetzelfde probleem en ben radeloos. Heb je hier een oplossing voor weten te vinden?
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3601
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Derbi komt niet boven 3000-4000 toeren Help

Ongelezen bericht door 42 »

Ik denk niet dat de topic starter na 5 jaar nog veel op t forum zal zitten, wast je kan doen is een pb sturen dan krijgt ie miss een melding in zn mail.

Maar je hebt precies hetzelfde gedaan als bovenstaande en hebt nu ook dat probleem ?
Bluebeast
Banden plakker
Berichten: 9
Lid geworden op: di 21 nov 2023, 21:20
Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme 2008

Re: Derbi komt niet boven 3000-4000 toeren Help

Ongelezen bericht door Bluebeast »

Check ff je carburateur op valse lucht...
Plaats reactie