Ouder model kappen op nieuwer model GPR

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
WildMan
Banden plakker
Berichten: 3
Lid geworden op: di 07 mei 2019, 17:28
Vervoersmiddel: Derbi GPR '08

Ouder model kappen op nieuwer model GPR

Ongelezen bericht door WildMan »

Hallo,

Ik heb een vraag waar ik op zo'n beetje het hele internet geen antwoord kon vinden, en ik dacht de mensen van Derbi-Forum weten het vast wel.

Ik ben aan het werk aan mijn pas gekochten Derbi GPR uit 2008 die redelijk wat scheuren en gaten in de kappen heeft en na het zoeken voor nieuwen vond ik al snel dat ze niet te krijgen zijn of gewoon veel te duur zijn. Zelf ben ik nu in contact met iemand die op marktplaats een set kappen heeft voor een GPR uit 2005. Nu zie ik eigenlijk geen verschil in de vorm, de soort schroeven en de plaatsen van de gaten. Maar voor de zekerheid wil ik jullie vragen, Passen de kappen van een GPR uit 2005 op een van 2008.

Het gaat bij mij vooral om de achterste kap waar het passagiers zitje op zit en het voor spatboord.

Ik hoop dat jullie het antwoord weten,
Alvast bedankt, Brayn
Xtreme-R
Beginnende tuner
Berichten: 214
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 00:04
Vervoersmiddel: Citroen Saxo 1.1i
Aprilia rs125
Locatie: Drenthe

Re: Ouder model kappen op nieuwer model GPR

Ongelezen bericht door Xtreme-R »

Zit er überhaupt verschil tussen het GPR model van 2005 en 2008 ten opzichte van de kappen?
Via google kom ik zelfde soorten gpr's tegen uit 2005 of 2008....
Ik dacht dat er in 2006 een nieuw model bij was gekomen maar ben helemaal niet thuis in die modellen!
timcc schreef:ik adviseer de yasuni cross haal je met standaard 50 cc dikke 100 mee
:wave:
Plaats reactie