Leovince v6 monteren

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
JanF
Banden plakker
Berichten: 4
Lid geworden op: za 15 jun 2019, 23:05
Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme 2005

Leovince v6 monteren

Ongelezen bericht door JanF »

Hoi hoi,
ik heb laatst een v6 gekocht alleen ik heb er geen flens bij gekregen. Ik heb de uitlaat er nu opzitten alleen kom ik niet uit bij de ophangingspunten. Ik vroeg me af of er per se een flens op moet en waar ik die dan zou kunnen kopen.

Alvast bedankt,

Mvg Jan
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Leovince v6 monteren

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Haha ja er moet inderdaad 100% zeker een uitlaat flens op, zonder deze kun je een uitlaat niet (''goed'') monteren.
Je moet even de afmetingen opmeten, Leovince heeft dacht ik geen losse flens te koop.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
JanF
Banden plakker
Berichten: 4
Lid geworden op: za 15 jun 2019, 23:05
Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme 2005

Re: Leovince v6 monteren

Ongelezen bericht door JanF »

derbi-ftw schreef:Haha ja er moet inderdaad 100% zeker een uitlaat flens op, zonder deze kun je een uitlaat niet (''goed'') monteren.
Je moet even de afmetingen opmeten, Leovince heeft dacht ik geen losse flens te koop.

bedankt voor de reactie. Er zit nu geen flens op maar er zit wel een flens plaat om de voorbocht heen waarmee ik hem wel aan de cilinder heb vastgemaakt. Ik kan de flens plaat er ook niet van de uitlaat afhalen zonder hem door te zagen. Ik heb er alleen geen flens bus bij. En als ik er een nieuwe flens plaat en bus opdoe kan ik hem niet bevestigen met de trekveertjes omdat er dus al een flens plaat om de uitlaat zit. Verder rijd de derbi ook goed alleen komen de bevestigingspunten niet goed uit. Kan het niet zo zijn dat de v6 nooit een losse flens heeft gehad?

mvg Jan
Plaats reactie