Yasuni R2 of scr corse?

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
Jorrick van Os
Banden plakker
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 07 jul 2019, 12:05
Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme 2010

Yasuni R2 of scr corse?

Ongelezen bericht door Jorrick van Os »

Goededag beste forum leden,

Ik ben Jorrick en ik rij nu al een heel tijdje een derbi. Ik heb meerdere uitlaten gehad, enox, yasuni, std en een voca. Nu rij ik met een yasuni R2 en dat bevalt me wel alleen deze is lek net onder de aansluiting van het plaatje waar je je veren aan hangt. Deze uitlaat maakt nu dus een takken herrie en lassen is al meerdere malen geprobeerd alleen door deze nare plek gaat dit niet. Nu hoor ik heel veel dat een scr corse erg luid is. Alleen de vraag is nu, is de scr luider dan een lekke yasuni? En is een voca rookie wat of is deze ook erg luid?
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Yasuni R2 of scr corse?

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

SCR Corse is vrij luid, of het geluid harder is dan een lekke R2 durf ik niet te zeggen. De Voca Rookie is een stuk stiller dan de SCR Corse, en is een prima uitlaat.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Jorrick van Os
Banden plakker
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 07 jul 2019, 12:05
Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme 2010

Re: Yasuni R2 of scr corse?

Ongelezen bericht door Jorrick van Os »

Top bedankt voor je reactie, dan ga ik denk ik voor de voca.
Juliankemperman
Banden plakker
Berichten: 15
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 12:06
Vervoersmiddel: Derbi drd pro

Re: Yasuni R2 of scr corse?

Ongelezen bericht door Juliankemperman »

Jorrick van Os schreef:Goededag beste forum leden,

Ik ben Jorrick en ik rij nu al een heel tijdje een derbi. Ik heb meerdere uitlaten gehad, enox, yasuni, std en een voca. Nu rij ik met een yasuni R2 en dat bevalt me wel alleen deze is lek net onder de aansluiting van het plaatje waar je je veren aan hangt. Deze uitlaat maakt nu dus een takken herrie en lassen is al meerdere malen geprobeerd alleen door deze nare plek gaat dit niet. Nu hoor ik heel veel dat een scr corse erg luid is. Alleen de vraag is nu, is de scr luider dan een lekke yasuni? En is een voca rookie wat of is deze ook erg luid?
heb je ervaring met een yasuni r1?
mvg julian
Jorrick van Os
Banden plakker
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 07 jul 2019, 12:05
Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme 2010

Re: Yasuni R2 of scr corse?

Ongelezen bericht door Jorrick van Os »

Ja ooit gehad, best leuke uitlaat alleen r2 was veel feller in de powerband. R2 presteert ook beter op wat snellere 50cc of 70cc.
Plaats reactie