Random andere uitlaat demper

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
Derb01
Beginnende Derbi fan
Berichten: 49
Lid geworden op: za 29 jun 2019, 12:15
Vervoersmiddel: Schakelbrommer

Random andere uitlaat demper

Ongelezen bericht door Derb01 »

Op dit moment heb ik een leovince v6 uitlaat met dubbele demper

Vind het denk ik toch net iets mooier om ronde dempers te hebben geeft het problemen als ik gewoon 2 andere dempers gebruik of is het dan ook echt van belang dat de grote bocht van desbetreffende demper erbij zit?
Gebruikersavatar
Danieborg22
Tuner
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 15 apr 2018, 12:38
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM DRD Racing 2007 VERKOCHT
Derbi Senda SM Black Edition 2005 GECRASHED
Derbi Senda SM DRD Racing 2006 VERKOCHT
Honda Hm50 Competition Malossi MHR Team 80
Locatie: Giethoorn

Re: Random andere uitlaat demper

Ongelezen bericht door Danieborg22 »

Het maakt qua vermogen niet erg veel uit. Je zal er waarschijnlijk niks van merken. Let wel op de bevestigingspunten van demper naar tailpipe, sommige dempers zitten vast met twee bouten en sommigen zitten vast met 3 bouten. Je kan natuurlijk wel gewoon een extra gat boren.
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid!
Drop a gear and dissapear.
Derb01
Beginnende Derbi fan
Berichten: 49
Lid geworden op: za 29 jun 2019, 12:15
Vervoersmiddel: Schakelbrommer

Re: Random andere uitlaat demper

Ongelezen bericht door Derb01 »

Danieborg22 schreef:Het maakt qua vermogen niet erg veel uit. Je zal er waarschijnlijk niks van merken. Let wel op de bevestigingspunten van demper naar tailpipe, sommige dempers zitten vast met twee bouten en sommigen zitten vast met 3 bouten. Je kan natuurlijk wel gewoon een extra gat boren.
Thnx, of het wel of niet past lig ik niet zo wakker van, heb beschikking over een lasersnijder en allerlijk andere machines, gaat altijd gewoon passen :D

Het was idd de vraag of een andere demper onder mn uitlaat effect heeft op prestatie :)

Bedabkt
Plaats reactie