Tijdens het (weg)rijden geen power.

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
GlennProst
Banden plakker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 11 nov 2019, 10:49
Vervoersmiddel: Derbi drd racing limited edition 2008

Tijdens het (weg)rijden geen power.

Ongelezen bericht door GlennProst »

Hoi!

Setup: Derbi drd racing limited edition 2008. 50cc en alles standaard

Ik heb een maand geleden een derbi drd racing gekocht! Helaas loopt hij nog niet als verwacht. Het weg rijden gaat heel lastig dit moet heel hoogtourig en dan komt hij alsnog soms niet vooruit en slaat hij af. Tijdens het rijden lijkt het alsof hij soms geen benzine krijgt en als ik dan de shoke open zet dan trekt hij ineens zoals het zal moeten. Ook als ik naar de hoogste versnelling wil en 54 rij en op wil schakelen dan daalt hij in snelheid. Als ik dit doe met de shoke de hele tijd open dan blijft hij hem zoals hoort gewoon doortrekken en rij ik 66 topsnelheid. Maar het lijkt me niet de bedoeling om altijd de shoke open te zetten. Ik heb al geprobeerd om een andere sproeier en bougie er in te zetten maar dit werkte helaas niet. De carburateur heb ik schoongemaakt en alles nagekeken. Dit heeft ook geen invloed gehad.
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?

Alvast bedankt voor de moeite!

Groeten Glenn
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Tijdens het (weg)rijden geen power.

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Klinkt alsof de hoofdsproeier te klein is en dat de carburateur beter afgesteld moet worden.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Plaats reactie