Derbi ontkoppeld niet

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
Simon vdv
Banden plakker
Berichten: 11
Lid geworden op: za 04 jul 2020, 09:56
Vervoersmiddel: Derbi senda sm extreme 70

Derbi ontkoppeld niet

Ongelezen bericht door Simon vdv »

Hallo, ik ben bezig met mijn derbi de koppelingsveren te vervangen alleen de veren die ik had paste niet dus ik had alles opnieuw vast gemaakt met de oude veren maar nu ontkoppeld mijn derbi op geen enkel mogelijkheid meer de kabel is gespannen en er staat redelijke druk op de hendel wie kan mij helpen?
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Derbi ontkoppeld niet

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

staat die lang stil? en was dit al zo? het kan zijn dat je plaatjes zijn vast geplakt. ik zou hem eerst in de vrij even laten lopen voor 5 minuten, uitschakelen, dan in de versnelling, en voor en achteruit bewegen, denk dat ze dan wel weer los komen.
Simon vdv
Banden plakker
Berichten: 11
Lid geworden op: za 04 jul 2020, 09:56
Vervoersmiddel: Derbi senda sm extreme 70

Re: Derbi ontkoppeld niet

Ongelezen bericht door Simon vdv »

Ik had de middag daarvoor nog gereden er zitten nu nieuwe platen nieuwe veren en nieuwe olie in maar hij doet nog steeds niks
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Derbi ontkoppeld niet

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

ik zou zo 123 niet k weten wat je verkeerd hebt gedaan of zou kunnen doen bij het monteren van nieuwe koppelingsplaten behalve het hoedje verkeerd terug monteren, dit gaat maar op 1 manier erop.
Plaats reactie