Stottert 6e versnelling hoge toeren

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3643
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Stottert 6e versnelling hoge toeren

Ongelezen bericht door 42 »

Ik zit er al weer een paar dagen op te broeden maar ik kan me niks bedenken wat er voor zorgt dat je tot zn vijf wel toeren kan maken en dan in zn zes niet, behalve afstelling maar daar begonnen we juist mee...
Je zou een hittegraad 8 kunnen proberen maar daar verwacht ik ook niks van eigenlijk.
Ik vrees dat ik geen ideeën meer heb iig :(
Je zou denken aan een elektronische snelheidsbegrenzer die idd op snelheid reageert ipv alleen op toeren..maar die zou je dan toch wel hebben moeten zien zitten ergens.
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Stottert 6e versnelling hoge toeren

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Er is niks, maar dan ook NIKS dat bij een Derbi de exacte snelheid bijhoudt. Hij kan dus niet op snelheid begrenst zijn. Maar ik wacht evt wel een filmpje af, ik denk dat hij gewoon wat anders afgesteld moet worden.
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3643
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Stottert 6e versnelling hoge toeren

Ongelezen bericht door 42 »

Er zijn begrenzers die alleen op snelheid kunnen begrenzen, maar dan zit er ergens een sensor bij het achterwiel als ik het goed begrepen heb ( moet bij achterwiel anders heeft t geen zin bij rollerbank )
Maar zoals ik al zei ; dat moet je zien zitten, zeker het kastje van de begrenzer dus dat zal het niet zijn.
Ik denk ook toch afstelling, misschien gewoon een paar maten flink groter of kleiner..ofzo..
Filmpje zou idd handig kunnen zijn..dus go met je gopro 😂
Plaats reactie