Ksr tr50 sm

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
Amaury
Banden plakker
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 18 mar 2022, 14:42
Vervoersmiddel: Ksr Tr50sm competition 2019

Ksr tr50 sm

Ongelezen bericht door Amaury »

Beste,
Ik heb ondertussen mijn ksr tr50sm competition 2019 al een tijdje in de garage staan omdat ik nog geen 16 ben. Ik rijd er geregeld mee en vond dat deze niet extreem goed trok… logisch voor een 50 cc maar toch. Ik heb de prop en geluidsdemper voor de verbreding van de uitlaat ( aan de onderzijde van de motor ) eruit gehaald. Nu maakt hij veel meer lawaai en trekt ook iets beter maar gaat nog altijd niet sneller als 50. Wilt dit zeggen dat er nog een prop in de uitlaat zit of is er misschien een cdi-begrenzing? Ik ken er nog niet al te veel van maar wil graag bijleren.
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Met vriendelijke groeten
Amaury
gpr050
Tuner
Berichten: 399
Lid geworden op: za 16 jun 2018, 22:39
Vervoersmiddel: Derbi gpr50

Re: Ksr tr50 sm

Ongelezen bericht door gpr050 »

Ik heb geen ervaring met jou brommer maar dat zou goed kunnen, tegenwoordig zijn de modernere cdi’s vaak electronisch begrensd. Daarnaast wordt ook vaak de lucht inlaat beperkt door bijv een plaatje met wat gaatjes aan de luchtfilter kant van de carburateur. Ook kan de stijgbuis nog beperkt zijn. Dit is het messing buisje waar de gasnaald in glijdt en waar aan de onderkant vaak de hoofdsproeier geschroefd zit.
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3601
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Ksr tr50 sm

Ongelezen bericht door 42 »

Er zijn onbegrensde cdi's te koop voor em dus ik neem aan dat er Idd nu een begrensde op zit.
Ook dikke kans dat de carb idd ook begrensd is met een stijgbuis wat Gpr ook zegt.
Plaats reactie