Vliegwiel OT NT

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
34
Banden plakker
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 10 mei 2021, 10:16
Vervoersmiddel: Gpr

Vliegwiel OT NT

Ongelezen bericht door 34 »

Ik ben van plan om bij een NT Senda blok een startmotor in te bouwen. Nu heb ik nog een vliegwiel met starterkrans liggen maar die is van een OT GPR blok. Weet een van jullie of er verschil zit tussen het vliegwiel van een OT en een NT blok? Zoja waar bestaat dat verschil dan uit?
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Vliegwiel OT NT

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Naar mijn weten zit er geen verschil tussen.
34
Banden plakker
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 10 mei 2021, 10:16
Vervoersmiddel: Gpr

Re: Vliegwiel OT NT

Ongelezen bericht door 34 »

Bedankt, ik heb inmiddels de meeste spulletjes besteld en zijn onderweg. Zijn er nog zaken waar ik specifiek op moet letten als ik startmotor in een Senda NT blok wil bouwen?
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Vliegwiel OT NT

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

34 schreef: zo 05 jun 2022, 08:17 Bedankt, ik heb inmiddels de meeste spulletjes besteld en zijn onderweg. Zijn er nog zaken waar ik specifiek op moet letten als ik startmotor in een Senda NT blok wil bouwen?
Origineel zit het gat dicht aan de achterkant, zorg wel dat je het een beetje netjes boort en afwerkt zodat het goed af te dichten is en je geen vocht etc erin kan krijgen.
Plaats reactie