Onderhoud Aprilia SX50

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
pieter3939
Banden plakker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 15 aug 2022, 20:37
Vervoersmiddel: Aprilia SX 50 Factory

Onderhoud Aprilia SX50

Ongelezen bericht door pieter3939 »

Beste,

Aangezien elke brommerzaak het enorm druk heeft, zoek ik een handige beunhaas die wat bij wilt verdienen.
Ik moet mijn linker voorvork keerring vervangen en een nieuwe tandwiel set en ketting erop gooien.
Iemand handig met dit soort dingen en die dit wilt doen? Zou het erg waarderen!

Achterhoek omgeving (Doetinchem)
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Onderhoud Aprilia SX50

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

De ketting/tandwielens iets dat je handig zelf kan doen.. het enige dat je nodig hebt is een bierkrat en steeksleutels/doppen set.

Voorvork keerring is een ander verhaal. Maar daar kan je wel voorbereidend werk voor doen dat het goedkoper/sneller kan.
Erwin P
Pro tuner
Berichten: 756
Lid geworden op: vr 28 okt 2011, 12:53
Vervoersmiddel: Aprilia RX
KTM 990 Adventure
Beta RR 250 2X
Aprilia RS 50
Suzuki Intruder 800
Zero DS
Locatie: Lemelerveld

Re: Onderhoud Aprilia SX50

Ongelezen bericht door Erwin P »

Kan ik wel doen. stuur maar een privé bericht voor de prijs. Ik zit in Lemelerveld.

Moet de tandwielset en voorvork keerring nog besteld worden? Kan ik eventueel wel mee bestellen.

Enkel de linkerpoot doe ik niet, dan pak ik beide mee. De ander zal er snel achteraan komen doorgaans. Daarnaast rijdt het gewoon erg matig als er verschillende olie enz in zit.

Edit: Indien gewenst kan ik gelijk een beurtje meepakken zoals in het onderhoudsboek beschreven is. Olie, luchtfilter, bougie, even rond met een bus vet enz enz.
Plaats reactie