Derbi Senda 2018 uitlaat

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
nachtrijder
Banden plakker
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 15 jan 2023, 02:01
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Xtreme 2018
Locatie: Limburg
Contacteer:

Derbi Senda 2018 uitlaat

Ongelezen bericht door nachtrijder »

Hi,

Sorry in advance als dit een vraag die veel teveel voorkomt. Ik wil mijn Derbi [2018] sneller laten lopen. Een paar maten van mij hebben allemaal een Leo X-fight. Is dit echt de beste optie voor dagelijks gebruik? Ik heb een 17.5mm carb en mijn TVW is 14-53 (dacht ik). Nu vond ik zo'n uitlaat als de Voca Racing Cross ook wel iets hebben. Ik moet er elke dag mee naar school dus het geluid moet nog bescheiden blijven. Alvast bedankt voor een reactie!
Amina :wub:
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3643
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Derbi Senda 2018 uitlaat

Ongelezen bericht door 42 »

De voca maakt meer herrie, is hoogtoeriger dus hogere topsnelheid maar minder trekkracht in de lagere toeren.
Voor dagelijks gebruik vind ik de Leo dus idd beter.
WicherH
Banden plakker
Berichten: 19
Lid geworden op: di 20 dec 2022, 19:16
Vervoersmiddel: Derbi drd pro 2011
Skyteam dax 2009

Re: Derbi Senda 2018 uitlaat

Ongelezen bericht door WicherH »

Leo is een erg fijn uitlaatje, zorg er wel voor dat ie perfect afgesteld is!! Neem daar echt even een middagje de tijd voor. Mijn DRD pro is volledig standaard (50cc, 17.5mm carb, std vertanding) met een leo x-fight. Perfect afgesteld waardoor de top op een goeie 85km/h ligt.
Super fijn uitlaatje voor dagelijks gebruik maar let wel op met politie, pas je snelheid erop aan waar ze veel staan. Uitlaat maakt wel redelijk lawaai dus als de politie alert is trek je ze wel aan.
Plaats reactie