Derbi 2018 valt uit/dood tijdens rijden na een tijd?

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
nachtrijder
Banden plakker
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 15 jan 2023, 02:01
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Xtreme 2018
Locatie: Limburg
Contacteer:

Derbi 2018 valt uit/dood tijdens rijden na een tijd?

Ongelezen bericht door nachtrijder »

Hi forum,

Onlangs heb ik een NGK BR9ES bougie onder mijn ori 50cc met 17.5mm carb en Leovince X-Fight gestoken. Hieronder had ik een sproeier 96 gestoken want hij werd soms erg warm. Nu reed ik gister rond de 10km en na 10km viel die uit. Geen achterband die slipte of enorme hitte, alleen leek het of hij teveel benzine kreeg? Of juist niks? Hij viel uit maar terwijl hij tot stilstand weer was ging hij weer aan door de koppeling. Of ligt het aan de bougie? Te hoge hittegraad? Carb ga ik morgen grondig schoonspuiten om dat uit te sluiten, maar als dat het niet is weet ik het ook niet. :emo:

Bedankt voor jullie hulp alvast! :)
Amina :wub:
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Derbi 2018 valt uit/dood tijdens rijden na een tijd?

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Hoe reed je volgas op topsnelheid? Rustig cruisen? Geen benzine lijkt me sterk. Dan is er wat mis met je vlotter,aar dat kan je controleren
nachtrijder
Banden plakker
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 15 jan 2023, 02:01
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Xtreme 2018
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Derbi 2018 valt uit/dood tijdens rijden na een tijd?

Ongelezen bericht door nachtrijder »

Brommert_01 schreef: za 18 feb 2023, 14:39 Hoe reed je volgas op topsnelheid? Rustig cruisen? Geen benzine lijkt me sterk. Dan is er wat mis met je vlotter,aar dat kan je controleren
Ik reed nul keer met volgas, ook geen topsnelheid. Rond de 7000/8000 toeren cruisend de hele tijd. Hij begaf het wel met heuvels omhoog (woon omgeving Limburg). Reed rond de 60 km/u de hele tijd. Ik heb laatst wel de bougie vervangen, en het leek wel alsof deze verbrand was, dus ik ben nu bang dat als ik weer een sproeiermaatje kleiner ga dat ie veel te heet weer wordt..
Amina :wub:
Plaats reactie