goedendag!
ik ben sindskort de trotse eigenaar van de meeste componenten van een derbi. nu wil ik me graag in electronica verdiepen, maar krijg ik kortsluiting(hahah) in mijn hoofd als ik naar zon kabelboom schema kijk. ik wil de brommer laten lopen op dc zonder ac en heb vernomen dat ik hier een vierpollige spanningsregelaar voor nodig heb.
nu snap ik niet helemaal hoe het zit met die connecties. ik heb https://www.k-parts.nl/mezoly-spannings ... 9UQAvD_BwE maar nu vraag ik me af welke pol nou wat doet.
ik ben nu dus bezig een klein circuit op te bouwen en vanuit daar ga ik verder, maar dat loopt nu een beetje vast op hoe die aansluitingen werken
kabelboom maken
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Rieju MRX (2008), Aprilia sx 50 (2016), Piaggio Zip
Re: kabelboom maken
De 6 polige knipperlicht relais zou ook werken als knipperlicht relais. Daarom de extra aansluitingen.
Als je een 4 polig spanningsregelaar hebt. Heb je 2 aansluitingen voor ac die je ontsteking opwekt. 1 grond en 1 dc aansluiting die naar je accu kan.
(Ik zeg dit niet met 100% zekerheid, misschien dat iemand dit kan bevestigen)
Als je een 4 polig spanningsregelaar hebt. Heb je 2 aansluitingen voor ac die je ontsteking opwekt. 1 grond en 1 dc aansluiting die naar je accu kan.
(Ik zeg dit niet met 100% zekerheid, misschien dat iemand dit kan bevestigen)