Beste,
Ik heb een paar maanden geleden een Derbi senda Xtreme 2021 gekocht 2e hands, Hierbij zat een leovince uitlaat + bijbehorende cdi.
Vandaag heb ik deze op mn brommer gezet en heb ik een stukje gereden. Als ik hem in de eerste versnelling zet en gas geef is ie eerst niet vooruit te branden, zodra die iets meer toeren maakt schiet hij vooruit alsof er een boost geactiveerd word. Ik heb al online gezocht alleen ik kan niks vinden over het vooruitschieten.
zou dit aan de cdi liggen of het afstellen?
Groet,
Teine
Leovince uitlaat + Cdi, Brommer schiet vooruit bij hoge toeren
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Rieju MRX (2008), Aprilia sx 50 (2016), Piaggio Zip
Re: Leovince uitlaat + Cdi, Brommer schiet vooruit bij hoge toeren
Haha. Lijkt erop dat je voor het eerst een 2 takt powerband ervaart.
Heb je je brommer opnieuw afgesteld met de nieuwe upgrades? Bougie kleur gecontroleerd?
Heb je je brommer opnieuw afgesteld met de nieuwe upgrades? Bougie kleur gecontroleerd?
Zoals pog al aanhaalt -> heb je al ervaring met hoe een 2-takt reageert of is dit je eerste 2-takter. Is maar dat dat is hoe een snelle 2-takter normaal gesproken reageert en dat is kalmpjes aan tot zelfs sloom in lage toeren en eens in de hogere toeren (de zogenaamde "powerband") lijkt het bij sommigen alsof je een extra trap in de rug krijgt. Niks om je zorgen over te maken en eens je dat onder controle hebt is het echt lekker rijden.
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme 2021
Het is inderdaad mijn eerste 2-takt, ik heb vandaag even gereden en ik snap het nu ook.
ik heb een tijdje gehad dat mijn brommer niet lekker liep dus ik dacht dat het aan de afstellingen lag.
bedankt voor de reactie en idd even wennen
ik heb een tijdje gehad dat mijn brommer niet lekker liep dus ik dacht dat het aan de afstellingen lag.
bedankt voor de reactie en idd even wennen

-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Rieju MRX (2008), Aprilia sx 50 (2016), Piaggio Zip
Volgende week zul je al weer sneller willen