Sx goedkoop opvoeren.
Geplaatst: zo 28 aug 2011, 20:45
Hoe kan ik mijn SX goedkoop opvoeren?
Als dit onderwerp bij het verkeerde stukje staat, excuses daarvoor.
Als dit onderwerp bij het verkeerde stukje staat, excuses daarvoor.
even kijken waar de huidige begrenzingen nog zitten en daar wat aan doen .McJens schreef:Hoe kan ik mijn SX goedkoop opvoeren?
Als dit onderwerp bij het verkeerde stukje staat, excuses daarvoor.
Tuurlijk! uiteraard heb ik al ''racelucht'' en ''polini racevonkjes''.the skullkid schreef:racelucht in de bandjes, polini racebougie... De standaard dingetjes, loopt die 30km/h harder van voor pakweg €40
http://www.easyparts.nl/ Mailtje doen naar hun! Die kunnen het voor je bestellen bij Polini
begrenzer is er al uit....DaliasD schreef:even kijken waar de huidige begrenzingen nog zitten en daar wat aan doen .McJens schreef:Hoe kan ik mijn SX goedkoop opvoeren?
Als dit onderwerp bij het verkeerde stukje staat, excuses daarvoor.
uitlaat/luchtfilter/voortandwiel/carburateur
zelf doen is vaak goedkoop en ook wel te doen , maar je moet wel zelf de brommer goed afstellen
dacht het ook al.the skullkid schreef:andere uitlaat.
Vind een onderlangs niet mooi...the skullkid schreef:bidalot* doe scr corse.
vreemd...the skullkid schreef:Was ik mij ook al aan het afvragen... Ik zat aan 88 ori ontgrenst.
wat voor warmte graad moet erin?the skullkid schreef:Iedere brommer is anders. Kijk eens naar je bougie.
Hij stottert niet en hij houd ook niet in.the skullkid schreef:Ik bedoel de kleur, rij hem eens warm, rij dan op top. Als je op top bent, zet hem met de sleutel uit. en laat hem uitrollen. Draai dan de bougie eruit en kijk welke kleur hij heeft. Hij moet koffiebruin zijn. Ik vermoed dat die zwart is, dan staat hij te rijk, is hij wit dan staat die te arm. Stottert hij of houd hij in ergens?
Heb er net een nieuwe boegie er in gedaan, een graad warmer (Was 8 nu 9) hij rijd nu beter en rijd nu 79McJens schreef:Hij stottert niet en hij houd ook niet in.the skullkid schreef:Ik bedoel de kleur, rij hem eens warm, rij dan op top. Als je op top bent, zet hem met de sleutel uit. en laat hem uitrollen. Draai dan de bougie eruit en kijk welke kleur hij heeft. Hij moet koffiebruin zijn. Ik vermoed dat die zwart is, dan staat hij te rijk, is hij wit dan staat die te arm. Stottert hij of houd hij in ergens?
Zal nu even naar de boegie kijken.
zat er al aan te denken, alleen wil ik graag een dubbele demper.... (is alleen duur)Dick schreef:mijn Gianelli Conti SX!!!! kopen.. blaas je binnen twee minuten over de 95
ahhaha wil je tandwiel 9/10 er voor op leggen met een gianelli. als je 70 wilt gaan gewoon de prop uit je uitlaat, piemel erafslijpen en dichtlassen, goude plaatje uit je carburateur en luchtfilter pijpje eraf halen, dan even afstellen en tw 12/13 dan komt het goed.McJens schreef:zat er al aan te denken, alleen wil ik graag een dubbele demper.... (is alleen duur)Dick schreef:mijn Gianelli Conti SX!!!! kopen.. blaas je binnen twee minuten over de 95
alleen wil hem niet harder dan 70 laten lopen dus moet ik wat met die tandwielen kloten...