hallo
ik heb even een vraagje.
ik krijg mij derbi niet echt super goed gestart maar blijf dan ook niet stationair draaien maar valt dus uit. mijn vraag is welke kant moet ik de stationair stel schroef draaien. moet die in of juist uit gedraaid worden?
mvg daniel
stationair stel schroef
-
- Schakelrijder
- Berichten: 123
- Lid geworden op: vr 09 mar 2012, 16:36
- Vervoersmiddel: derbi senda xtreme 2008 sm 70cc // puch z two 70cc
- Locatie: nieuw lekkerland
stationair stel schroef
setup
Airsal 70cc
yasuni r2
21mm delorto
Metrakit koppelings platen
powerfilter
Airsal 70cc
yasuni r2
21mm delorto
Metrakit koppelings platen
powerfilter
- Rikkert
- Pro tuner
- Berichten: 3615
- Lid geworden op: za 30 apr 2011, 16:06
- Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia - Locatie: Anna Paulowna - Noord-Holland
Re: stationair stel schroef
Je moet hem in draaien. Want er zit een botte punt aan de uiteinde van je stelschroef, die duwt je gasschuif klein beetje omhoog. Dus in draaien 


royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
-
- Schakelrijder
- Berichten: 123
- Lid geworden op: vr 09 mar 2012, 16:36
- Vervoersmiddel: derbi senda xtreme 2008 sm 70cc // puch z two 70cc
- Locatie: nieuw lekkerland
Re: stationair stel schroef
oke super bedankt
setup
Airsal 70cc
yasuni r2
21mm delorto
Metrakit koppelings platen
powerfilter
Airsal 70cc
yasuni r2
21mm delorto
Metrakit koppelings platen
powerfilter
- awilderink
- Banden plakker
- Berichten: 16
- Lid geworden op: di 31 jan 2012, 08:36
- Vervoersmiddel: Rieju MRT, 2009 DR80
- Gallery: http://unusualtravellers.blogspot.com/
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
Re: stationair stel schroef
Misschien is het al opgelost hoor, maar misschien kan je ook even naar de lucht stelschroef kijken. Dat hij te weinig of te veel lucht krijgt in z'n stationair
Don't fix it if it isn't broke