Pagina 1 van 1

originele uitlaat zonder doodlopend pijpje

Geplaatst: wo 20 jun 2012, 23:15
door timmertify
Hallo

wat doet een originele uitlaat zonder dat doodlopende pijpje wat er op zit? die wil ik eraf slijpen en dicht lassen. hoe hard gaat dat dan? en trekt dat wat? ik rijd nu met een yasuni cross en dat wilt maar niet lekker lopen... dus mischien is dat wat?

groetjes

Re: originele uitlaat zonder doodlopend pijpje

Geplaatst: wo 20 jun 2012, 23:17
door Pieke
sneller dan een yasuni cross zal het nooit gaan. je moet gewoon wat beter afstellen ;)

Re: originele uitlaat zonder doodlopend pijpje

Geplaatst: do 21 jun 2012, 08:39
door Daan22
inderdaad , probeer een kleiner sproeier of een grotere en kijk of die beter rijd en ga zo door totdat die lekker rijd zonder dat hij gaat stotteren

Re: originele uitlaat zonder doodlopend pijpje

Geplaatst: do 21 jun 2012, 09:09
door timmertify
nou, ik reed eerst met sproeier 94 reed kut, toen 90 reed beter, toen 86 en rijd weer beroerd. en die 90 rijd ook egt niet goed hoor. en anders mischien een gianelli conti??

Re: originele uitlaat zonder doodlopend pijpje

Geplaatst: do 21 jun 2012, 09:23
door DaanS
probeer 88 en 92.

Re: originele uitlaat zonder doodlopend pijpje

Geplaatst: do 21 jun 2012, 09:26
door timmertify
ja maar hij rijd lang niet goed hoor met 90, ook dan komt hij vet laat op toeren, dat is egt verrot.

Re: originele uitlaat zonder doodlopend pijpje

Geplaatst: do 21 jun 2012, 10:08
door Daan22
hoogtoerige pijpen krijgen nu ook eenmaal pas op een bepaald toerental hun kracht :|

Re: originele uitlaat zonder doodlopend pijpje

Geplaatst: do 21 jun 2012, 13:15
door Wesley95
en dat heet "powerband" ff dat je t weet

maar probeer die 2 sproeiers maar wnt yasuni cross loopt best leuk op std cilinder. beter als std uitlaat..

Re: originele uitlaat zonder doodlopend pijpje

Geplaatst: do 21 jun 2012, 13:37
door timmertify
ooh, heb nu standaart eronder zonder pijpje, merk idd niks van dat pijpje dat die eraf is.
mischien wil ik een gianelli conti kopen is dat wat?
gr

Re: originele uitlaat zonder doodlopend pijpje

Geplaatst: do 21 jun 2012, 15:03
door Timm
Huh hoezo merk je er niks van? Bij mij scheelt het toch wel heel veel met optrekken. Het voelt alsof je een beetje een powerband krijgt.

Re: originele uitlaat zonder doodlopend pijpje

Geplaatst: do 21 jun 2012, 15:14
door timmertify
ja, weet niet heb tijdje geen ori er onder gehad, reed ervoor met yasuni cross. en nu rijd ie wel goed opzich maar ik denk dat ik een leovince v6 ga kopen?? is dat wat??

Re: originele uitlaat zonder doodlopend pijpje

Geplaatst: do 21 jun 2012, 16:59
door Daan22
gianelli doet ook heel weinig onder de powerband

Re: originele uitlaat zonder doodlopend pijpje

Geplaatst: do 21 jun 2012, 21:11
door timmertify
en leo v6?

Re: originele uitlaat zonder doodlopend pijpje

Geplaatst: do 21 jun 2012, 21:14
door Daan22
v6 heeft ene vroegere powerband

Re: originele uitlaat zonder doodlopend pijpje

Geplaatst: do 21 jun 2012, 21:17
door timmertify
Oke, ook niet top dus,? ik denk dat ik beter mijn yasuni cross er weer onder moet doen?

Re: originele uitlaat zonder doodlopend pijpje

Geplaatst: vr 22 jun 2012, 17:28
door marvin65
timmertify schreef:Oke, ook niet top dus,? ik denk dat ik beter mijn yasuni cross er weer onder moet doen?
hoezo ook niet top?
een V6 heeft een vroegere powerband dus trekt eerder, dat is toch wat je wilt?

Re: originele uitlaat zonder doodlopend pijpje

Geplaatst: vr 22 jun 2012, 17:30
door timmertify
marvin65 schreef:
timmertify schreef:Oke, ook niet top dus,? ik denk dat ik beter mijn yasuni cross er weer onder moet doen?
hoezo ook niet top?
een V6 heeft een vroegere powerband dus trekt eerder, dat is toch wat je wilt?
ja maar wil wel hard gaan :P

Re: originele uitlaat zonder doodlopend pijpje

Geplaatst: vr 22 jun 2012, 17:34
door marvin65
ja dan moet je een 70 voor koppel onderin en dan ga je ook best hard.