Pagina 1 van 1
Derbi GPR50 stuur aanpassing.
Geplaatst: wo 29 dec 2010, 12:43
door baukeekuab
Hoi,
Heeft iemand enig idee hoe je zo'n fatbar stuur pas kan maken op een GPR 50 Racing.
De nude heeft van die stuurklemmen, maar de racing niet..
Maar vindt t wel mooi,
Dus iemand een idee?
Mvg,
Re: Derbi GPR50 stuur aanpassing.
Geplaatst: wo 29 dec 2010, 13:39
door wippo
Passen er niet gewoon bar risers op?
Re: Derbi GPR50 stuur aanpassing.
Geplaatst: wo 29 dec 2010, 16:31
door baukeekuab
Ja ik weet neit hoe dat aangesloten wordt,
Zit geen schroefdraad op de voorvork..
Re: Derbi GPR50 stuur aanpassing.
Geplaatst: wo 29 dec 2010, 18:12
door Supermoto Rider #84
bovenste kroonplaat van een nude op de kop tikken.
alleen ga je dan een naked van je racing maken, want een race kuip met een fatbar erop ziet er niet uit

Re: Derbi GPR50 stuur aanpassing.
Geplaatst: wo 29 dec 2010, 18:51
door baukeekuab
zou dat de enige oplossing zijn?
Ja ik ga dan streetfighter rijden;p
Met ktm kap oid..
Re: Derbi GPR50 stuur aanpassing.
Geplaatst: do 30 dec 2010, 14:32
door Han
maak eens foto, anders paar gaten boren voor universele stuurklemmen
Re: Derbi GPR50 stuur aanpassing.
Geplaatst: do 30 dec 2010, 15:18
door baukeekuab
Re: Derbi GPR50 stuur aanpassing.
Geplaatst: do 30 dec 2010, 15:23
door RB
Die bestaande gaten zijn veel te groot, die kan je niet gebruiken om die clamps aan vast te maken. Meestal moet je dat 2 extra gaten boren in de kroonplaat voor de clamps om ze er aan vast te schroeven. Je zou tussen die 2 gaten in het midden 2 gaten kunnen boren. Ik weet namelijk niet of de gpr nude kroonplaat past omdat de nieuwe gpr een andere voorvork heeft. Je zou dan zo'n soort clamp moeten gebruiken om het stuur er aan vast te maken. (moet dan wel 28,6 mm zijn voor die fatbar.)

Re: Derbi GPR50 stuur aanpassing.
Geplaatst: do 30 dec 2010, 15:24
door baukeekuab
Jaa, ik heb ook oud type hoor;p
Maar zo'n ding 2e hands vinden lukt niet echt;p
En een nieuwe kost 150 euro?:|
Dat gaten boren is wel een idee,
Re: Derbi GPR50 stuur aanpassing.
Geplaatst: do 30 dec 2010, 15:27
door RB
Lijkt mij de snelste en goedkoopste optie. En als dat dan nog te laag is kan je nog altijd risers tussen die clamps en het stuur doen

Re: Derbi GPR50 stuur aanpassing.
Geplaatst: do 30 dec 2010, 15:40
door baukeekuab
Hee, dat is wel een goed idee!
Bedankt:D
Even opzoeken waar ik ze kan kopen dan maar:D