Ik zie dat mijn uitlaat olie lekt waaraan kan dit liggen?
Als ik me hand op de demper houd dan valt die wel uit.
Hierbij een paar plaatjes.
Bij de cilinder:

&

En bij de Demper:

Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Leovince V6 met losse flens. Ik heb eerlijk gezegd geen idee of deze uitlaten met een pakking worden mee gegevenDaanS schreef:Is vrij normaal bij je demper.
Maar goed schoonhouden is ook een vak.
Een 2 takt scheidt nou eenmaal onverbrand mengsel uit.
En bij je cilinder sluit hij denk ik gewoon niet goed af.
Zit er een pakking tussen, of is het een pakkingloze?
Ik denk dat ik dat met dat leiding-ontstopper eens ga proberen. Bedankt voor je tip!yordii schreef:aan de cilinder ligt aan je flens, gewoon de uitlaat even demonteren en de flensverbinding en de uitlaat daar eens goed proper maken, langs achter aan de demper komt door slecht onderhoud waardoor water-roet-onverbrande olie resten vermengen en dan krijg je zo een vieze brij, dus ik raad je eens aan om de uitlaat te demonteren en helemaal proper te maken en op te knapen gezien de roestvorming, dit kan je doen door hem uittebranden van binnen of door mijn techniek een kurk 1 gat van de uitlaat en dan leiding-ontstoper er in e gieten tot hij zo goed als vol is en dan het andere gat ook dicht maken met een kurk, dan even goed schudden en een half dagje laten trekken, als je dan de uitlaat leeg kapt ga je dikke vieze brij zijn, dit doe je uiteraard zonder demper, de demper kan je ook opknappen maar daar zijn genoeg how-to over op het internet, en de buitekant van de uitlaat eens mooi glad schuren, de lasnaden er terug in maken en dan in hittebestendige blanke lak zetten is ook wel mooi