Jaja vrijdag is de grote dag. Rij met nummer 23 in de mx2b, ben benieuwd of ik nog mensen achter me laatDominator33 schreef:Ik kom dit ding over 2 weekjes in Marle wel even bewonderen

Jaja vrijdag is de grote dag. Rij met nummer 23 in de mx2b, ben benieuwd of ik nog mensen achter me laatDominator33 schreef:Ik kom dit ding over 2 weekjes in Marle wel even bewonderen
Leve tweetakt.derbi crd schreef:Rij met nummer 3. De nazi's hebben mn startnummer aangepast.
Wou vanmiddag nog even snel een oliefilter en de olie wisselen. Pakt dat klote ding niet aanDuidelijk minder compressie dan voorheen en er was geen plof uit te krijgen. Dus snel naar een monteur gebracht en we kwamen er al snel achter dat de kleppen op waren.
Wat nieuwe shims eronder en ik kan morgen gewoon rijden, maar het is uitstel van executie. Na morgen moeten er dus nieuwe kleppen inkomendure geintjes dit..
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Als ik jou was zou ik aan de supersprox, en dan voortandwiel wat vaker vervangen. Dan heb je het gedonder met afbrekende tanden waarschijnlijk niet meer. Dit is een aluminium tandwiel of niet? Kan je ook nog een keer een stalen pakken, zijn wat goedkoper dan supersprox.derbi crd schreef:Lang leve 2takt idd, geen gekut met die kleppen.
Vandaag:
Verdomd mooie dag gehad in Marle bij de nachtcross. eerst paar rondes training gereden, ging leuk maar moest mn draai even vinden op de baan.
1e manche met 22man aan de start, ging als 3e door de eerste bochtwel leuk kunnen rijden maar mn conditie werkte tegen. Nog 14e geworden waar ik erg tevreden mee ben. Echter aan het einde van die eerste manche reageerde de motor wat raar op de whoops, alsof het achterwiel los zat. Manche uitgereden en nog een keer getest op het rennerskwartier, niks aan het handje leek het. Simpelweg even de ketting spannen! Not..
voortandwiel is nog erger haha..
2e manche dus niet kunnen starten helaas, scheelt dat het toen toch keihard regende. Ondanks alles super mooie dag gehad en kijk alweer uit naar de volgende wedstrijd!
Met een starthek, als ik eraan terugdenk is dat hele moment gewoon zwart, weet alleen nog dat ik de mensen naast me achterop zag raken en ik dacht.. godzijdank dat drama ben ik voorbij!the skullkid schreef:Ja opgefokt ben je wel :d gate start of met een vlag?
Die eerste bochten zijn altijd kut, je voelt de adem van die groep in je nek en je kan niet vooruit omdat die pannekoek voor je een fout maakt, en als er eentje net voor je valt is het gedaan
Probeer wel goed in te schatten welke sprongen ik kan nemen en op welke manier. Verschillende lijnen proberen enz enz. Maar over het algemeen denk je nauwelijks na bij het rijden idd. Gaat alles ook te snel voor.the skullkid schreef:Komt omdat je zo opgefokt wasJe doet dan eventjes alles op auto piloot. Nu ik eraan denk, als ik cross doe ik eigenlijk ook alles op auto piloot niet zo van 'en nou hier de buitenlijn en dan de sprong schuin nemen zodat ik goed in de volgende bocht kom'
Gaat allemaal vanzelf, heb jij dat ook?
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.