Precies. vandaag nog lekkere wheelies geboekt.Ruben schreef:Je hebt een 4 klapper gekocht he, dan krijg je dat.
Verder wel mooi ding, ook nog enduro wielen erbij?
Daarna krijg je nou eenmaal die klappen. (ook zonder wheelies

Precies. vandaag nog lekkere wheelies geboekt.Ruben schreef:Je hebt een 4 klapper gekocht he, dan krijg je dat.
Verder wel mooi ding, ook nog enduro wielen erbij?
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Ooit, heb voorlopig nog geen motorrbw dus voorlopig wordt ie alleen voor de cross gebruikt.joey2041 schreef:Nee, geen enduro voor mij.
Nette 300 heb jij trouwens man!
Komen er nog sumo wielen onder ofnie?
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Je moet het ook niet in zijn 1 doengustav schreef:komt wel makkelijker van de grond maar als je de gas aan tikt kom hij gelijk weer te ver omhoog
Ik doe altijd in zijn 2 of 3.Jasper schreef:Je moet het ook niet in zijn 1 doengustav schreef:komt wel makkelijker van de grond maar als je de gas aan tikt kom hij gelijk weer te ver omhoog![]()
In zijn 3 zetten en het gaat eem stuk beter, alleen ga je dan al een heel stuk harder
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
hahaha, veel succes met dat pakketje brute power op de baanRuben schreef:Ooit, heb voorlopig nog geen motorrbw dus voorlopig wordt ie alleen voor de cross gebruikt.
Ben benieuwd hoe moeilijk de 300cc te temmen wordt op de baan.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Werken als een mofo en leven als een hol bewoner, komt het allemaal goed. Na lang genoeg cave man zijn word je geupgrade naar mobiele cave manRB schreef:Hoe komt iedereen aan al dat geld...Wat een beest, persoonlijk zou ik de velgen zo laten. Als je iets van lint erop doet moet je van dat KTM velglint erop doen, en dan wel die andere velg stickers die er nu op zitten eraf halen. Frame zwart