Wegens blessure

Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
ja vooral op zandcircuits , de aarde circuits zijn niet te berijden tenzij je door de modder wilt rammenspijker95 schreef:Oef sterkte, wat precies? Maar valt er uberhaupt wel te rijden met dit weer?
op je brommer daar zeg je hetspijker95 schreef:Ah ja zand is nog wel te doen natuurlijk..
Hmm matig. Paar maanden is wel lang, ik zat na mijn gebroken duim na 3 weken weer op een brommer
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
je schouder kan je vergelijken met een soepbord , daarin zit je arm die bolvormig is vanboven.Venlonaer schreef:Lol wtf, hoezo doen ze dat bij je schouder? Is 't teveel uitgerekt of zo?
uiteraard , misschien dat ik in de toekomst een go pro ga aanschaffenspijker95 schreef:Ja oke brommer rijden is wat minder fysiek dan de cross![]()
En wat ze allemaal met je arm en schouder gaan doen klinkt ook een stukkie ingewikkelder dan mijn duimpje![]()
Maar anyway, veel succes met de operatie en als het zover is met revalideren. Hoop snel weer cross foto's te zien
Weet ook wel wat een schouder is hoor, 't platte gedeelte was genoeg haha.Daan22 schreef:je schouder kan je vergelijken met een soepbord , daarin zit je arm die bolvormig is vanboven.Venlonaer schreef:Lol wtf, hoezo doen ze dat bij je schouder? Is 't teveel uitgerekt of zo?
mijn schouder kan je nu vergelijken met een normaal bord dus door de kleinste duw is mijn arm terug uit de kom , snappie?
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
één keer je dit gedaan hebt met een ervaren iemand , is het poepsimpelDaan22 schreef:oliefilter , luchtfilter , verse olie doe ik zelf.
nieuwe zuiger , kleppen etc laat ik doen. Ben nog niet helemaal thuis in de 4t motor.
aah zonde , spoedig herstel !Daan22 schreef:Just fun voor het moment , ben op de sukkel met mijn schouder. Afgelopen zaterdag in duinkerke weesten trainen en de schouder terug uit de kom gehad maar toch nog even lekker verder getraind.
+ dat klein onderhoud is poepsimpel maar heel belangrijk