Mijne is nu helemaal uit elkaar voor volgend seizoen, Staphorst zit nu ook dicht.
Wat er gaat gebeuren:
- Nieuwe zuiger met bijbehorende shit+pakkingen enz.
- Cilinder wordt gericht/ik krijg een nieuwe, is nog garantie zegmaar
- Nieuwe achterband
- Nieuwe handvatjes
- Nieuwe kettingset+tandwielen
- Alle lagers weer in't vet + waarschijnlijk een lager van de PRO-LINK, die is elk jaar wel kapot. Waar de veer op zit zegmaar. En alles wat ik nog tegenkom natuurlijk
- Alles brandschoon maken, luchtfilterbox mog ook wel eens

Zitten klonten van zand gemengd met luchtfilterolie in, ff een nachtje in de dasty.
- Ik moet de kit nog van het aanzuigrubber krabben omdat ik die los heb gehaald van de luchtfilterbox, omdat ik het gevoel had dat hij daar iets lek was zegmaar. Was ook zo. Maar ik krijg die kit er niet af.
- carburateur ook maar gelijk even schoonmaken
- Nieuw rubbertje voor koppelingshendel
- Uitlaat schuren (of andere manier dat hij weer mooi blank wordt) en dan in de blanke lak.
- Banden in de siliconenspray en dan het doek erover
Ik zit wel erg te twijfelen, mijn kappen zijn graf lelijk en van mijn stickers is niet veel meer over. Ik moet sowieso een nieuwe achterspatbord omdat deze is gescheurd. Kost €20,-, maar voor €75,- heb ik een nieuwe complete kappenset maar dan moet ik nog de stickers en die zijn zo duur...
Dilemma dilemma...
Het mooiste zou zijn als ik dezelfde stickerset weer kon vinden als ik nu heb, maar kon ik niet meer vinden ook niet op Ebay. Want die vind ik toch wel vet.

Keer wat anders dan de andere motors, want ik zag op de crossbaan al die de TwoTwo set en de Lucas-Oil kit. Verder vind ik de Castrol kit erg mooi, maar die is niet voor de 125'jes
Ik zie wel hoeveel geld ik kwijt ben aan de shit en dan kijk ik of er nog wat inzit voor kappen... Het loopt iig weer aardig in de kosten
Ik moet waarschijnlijk ook gaan sparen omdat ik na m'n school ga studeren en waarschijnlijk op kamers ga... Ik weet niet hoe dat zit alles en hoe lief mijn ouders zijn dusz...