Zo zag de motor eruit na een kwartiertje ploeteren op een bouwland

Valt nog wel mee, ik kon laatst de hele achterbrug + onderkant van het frame, voorpoten en demper niet meer weervindenderbi crd schreef:Nein!
Zo zag de motor eruit na een kwartiertje ploeteren op een bouwlandTip: alleen rijden als het niet heeft geregend die dag.
Dat zijn de 250's , die 125's zijn geen tijdbommen dacht ik.derbi crd schreef:Mwah ook van 15minuutjes rijden in je eentje?
Jij hebt trouwens toch een 2004 honda? Ooit iets veranderd aan je cilinder of is het nog een tikkende tijdbom? mn broertje heeft namelijk een 2004 cr125 opt oog.
Edit: lees het al, je hebt een 2003. Lucky you dat zijn de beste bouwjaren. 2002 heeft een trage cilinder en de 2004 ontploft na verloop van tijd.
Bullshit!derbi crd schreef:Mwah ook van 15minuutjes rijden in je eentje?
Jij hebt trouwens toch een 2004 honda? Ooit iets veranderd aan je cilinder of is het nog een tikkende tijdbom? mn broertje heeft namelijk een 2004 cr125 opt oog.
Edit: lees het al, je hebt een 2003. Lucky you dat zijn de beste bouwjaren. 2002 heeft een trage cilinder en de 2004 ontploft na verloop van tijd.
Maar dat was niet door dat dat een slecht bouwjaar was..derbi crd schreef:Hofstede beweert anders... Een meer ervaren honda dealer hebben we in Nederland niet geloof ik. Op dat moment had hij zelfs een 2004 staan, waar hij een 2003 cilinder op gezet had.
Beweer ook niet dat de 2004 slechte motoren zijn, maar het probleem van de vastlopende cilinders is over het algemeen bekend.
Jij had trouwens ook een nieuwe wand he jurjen