Honda Crf250

Show hier je motor.
derbi crd
Pro tuner
Berichten: 830
Lid geworden op: di 26 okt 2010, 12:37
Locatie: Nijverdal

Re: Honda Crf250

Ongelezen bericht door derbi crd »

Nein!

Zo zag de motor eruit na een kwartiertje ploeteren op een bouwland :emo: Tip: alleen rijden als het niet heeft geregend die dag.
Afbeelding

Afbeelding
:emo:
Gebruikersavatar
Daan
Beheerder
Berichten: 4446
Lid geworden op: do 14 okt 2010, 21:07
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
Contacteer:

Re: Honda Crf250

Ongelezen bericht door Daan »

Oew nasty :emo: gebruik daarvoor dasty
Gebruikersavatar
royvi
Pro tuner
Berichten: 3085
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: Honda Crf250

Ongelezen bericht door royvi »

derbi crd schreef:Nein!

Zo zag de motor eruit na een kwartiertje ploeteren op een bouwland :emo: Tip: alleen rijden als het niet heeft geregend die dag.
Afbeelding

Afbeelding
:emo:
Valt nog wel mee, ik kon laatst de hele achterbrug + onderkant van het frame, voorpoten en demper niet meer weervinden :emo:
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Le derbi
Moderator
Berichten: 2364
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 20:38
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD
DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD
Renault Clio 1.2 16v SOLD
DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN
Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD
BMW E36 320i COUPE
Locatie: Beesd

Re: Honda Crf250

Ongelezen bericht door Le derbi »

vieze fuurrr :dry:
derbi crd
Pro tuner
Berichten: 830
Lid geworden op: di 26 okt 2010, 12:37
Locatie: Nijverdal

Re: Honda Crf250

Ongelezen bericht door derbi crd »

Mwah ook van 15minuutjes rijden in je eentje :D ?
Jij hebt trouwens toch een 2004 honda? Ooit iets veranderd aan je cilinder of is het nog een tikkende tijdbom? mn broertje heeft namelijk een 2004 cr125 opt oog.

Edit: lees het al, je hebt een 2003. Lucky you dat zijn de beste bouwjaren. 2002 heeft een trage cilinder en de 2004 ontploft na verloop van tijd.
Laatst gewijzigd door derbi crd op wo 12 okt 2011, 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
stijnnerd
Tuner
Berichten: 443
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 16:03
Vervoersmiddel: aprilia sx

Re: Honda Crf250

Ongelezen bericht door stijnnerd »

Ik neem aan dat wanneer je meteen afspuit met hogedruk hij zo weer schoon is toch?
derbi crd
Pro tuner
Berichten: 830
Lid geworden op: di 26 okt 2010, 12:37
Locatie: Nijverdal

Re: Honda Crf250

Ongelezen bericht door derbi crd »

Viel nog vies tegen. Dat bouwlandzand is echt prut. Daarbij mag je niet met hogedruk op je blok spuiten ;)

Beweer trouwens ook niet dat de motor goed vies is ofzo hoor, was maar een foto tegen de verveling :lol:
Gebruikersavatar
royvi
Pro tuner
Berichten: 3085
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: Honda Crf250

Ongelezen bericht door royvi »

derbi crd schreef:Mwah ook van 15minuutjes rijden in je eentje :D ?
Jij hebt trouwens toch een 2004 honda? Ooit iets veranderd aan je cilinder of is het nog een tikkende tijdbom? mn broertje heeft namelijk een 2004 cr125 opt oog.

Edit: lees het al, je hebt een 2003. Lucky you dat zijn de beste bouwjaren. 2002 heeft een trage cilinder en de 2004 ontploft na verloop van tijd.
Dat zijn de 250's , die 125's zijn geen tijdbommen dacht ik.
En op het blok spuiten kan wel, als je maar genoeg afstand neemt en je hogedrukspuit niet te hard gaat.
Ik heb zo'n kut ding van karcher, nu al naar de tievus maar daar kan het mee zonder iets te beschadigen. Het kutste schoonmaken vind ik de pro link nog altijd.

En dat mijne toen zo smerig was kwam niet zozeer door de tijd van het crossen (wel iets langer dan 15 min) maar door die donders dikke sporen, er dwars overheen gaan dan wordt ie wel smerig :emo:
Totaal geen grip op het bouwland, de hele tijd maar wielspin en super plat door de bochten :P Ik blijf het apart vinden als je opeens grip krijgt in het bouwland terwijl je de hele tijd slipt, dan schiet ie onder je weg :emo: Ken je vast wel :P
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
derbi crd
Pro tuner
Berichten: 830
Lid geworden op: di 26 okt 2010, 12:37
Locatie: Nijverdal

Re: Honda Crf250

Ongelezen bericht door derbi crd »

Nee zijn de 125's van 2004. 250's hebben meerdere bouwjaren last van slechte cilinders. 2003-2005 (dachtik)
Enige hogedrukspuit die we hebben werkt op krachtstroom, ding kan niet rustig spuiten (A)

Als bouwland beetje droog is, is het makkelijk te doen. Met die drekbende slip je alleen rondjes idd :lol: Heb overal een beetje walletjes gelegd dus dat houdt het leuk.
Zoals deze in aanbouw
Afbeelding
Gebruikersavatar
royvi
Pro tuner
Berichten: 3085
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: Honda Crf250

Ongelezen bericht door royvi »

Haha, dat is wel mooi. Ik mag helaas niet met de trekker het land in van de boer, dus alles met schep doen :sick:
Wij hebben ook een hogedrukspuit op krachtstroom voor de zaak, dat ding is om silo's schoon te spuiten. Daarmee spuit ik dwars door de motor heen. Dat karcher hogedrukspuitje wat ik heb was een keer in de aanbieding bij de doeland, ik snap nu ook waarom hij in de aanbieding was. Hij heeft kuren, hij gaat steeds van sproei naar 1 straal terwijl hij altijd op sproei hoort te staan en het helemaal niet instelbaar is :emo:
Verder wel een fijn ding.
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
jurjen27
Tuner
Berichten: 329
Lid geworden op: ma 22 nov 2010, 22:43
Vervoersmiddel: Derbi Xtreme 05
Locatie: Thuis

Re: Honda Crf250

Ongelezen bericht door jurjen27 »

derbi crd schreef:Mwah ook van 15minuutjes rijden in je eentje :D ?
Jij hebt trouwens toch een 2004 honda? Ooit iets veranderd aan je cilinder of is het nog een tikkende tijdbom? mn broertje heeft namelijk een 2004 cr125 opt oog.

Edit: lees het al, je hebt een 2003. Lucky you dat zijn de beste bouwjaren. 2002 heeft een trage cilinder en de 2004 ontploft na verloop van tijd.
Bullshit!
2004 is sneller (orgineel) als een 2003, ook als je een 2004 met vhm en hgs naast een 2003 zet met ook Vhm, hgs en V-Force..
Maarja ligt er natuurlijk ook aan hoe je er zelf mee omgaat en wat de onderhouds historie is..
En die van mij is nooit ontploft..
Derbi Xtreme 05 & Honda Cr 125 04 (Verkocht! http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=1187" onclick="window.open(this.href);return false;)
derbi crd
Pro tuner
Berichten: 830
Lid geworden op: di 26 okt 2010, 12:37
Locatie: Nijverdal

Re: Honda Crf250

Ongelezen bericht door derbi crd »

Hofstede beweert anders... Een meer ervaren honda dealer hebben we in Nederland niet geloof ik. Op dat moment had hij zelfs een 2004 staan, waar hij een 2003 cilinder op gezet had.
Beweer ook niet dat de 2004 slechte motoren zijn, maar het probleem van de vastlopende cilinders is over het algemeen bekend.

Jij had trouwens ook een nieuwe wand he jurjen ;)
Brecht
Beginnende Derbi fan
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 12 okt 2011, 15:16
Vervoersmiddel: derbi senda drd '03
Locatie: Bilzen(België)

Re: Honda Crf250

Ongelezen bericht door Brecht »

op je eerste foto had ik eerlijk gezegt zo iets van uhm niet mijn smaak,ziet maar oud uit.
Toen ik de vernieuwde foto zag dat was echt oke,ik neem mijn woorden terug,ziet meer dan goed uit ! :thumbup:
En over die honda zullen we maar zwijgen want dan ben ik nogveel positieve comentaar aan het vertellen

Gr Brecht
jurjen27
Tuner
Berichten: 329
Lid geworden op: ma 22 nov 2010, 22:43
Vervoersmiddel: Derbi Xtreme 05
Locatie: Thuis

Re: Honda Crf250

Ongelezen bericht door jurjen27 »

derbi crd schreef:Hofstede beweert anders... Een meer ervaren honda dealer hebben we in Nederland niet geloof ik. Op dat moment had hij zelfs een 2004 staan, waar hij een 2003 cilinder op gezet had.
Beweer ook niet dat de 2004 slechte motoren zijn, maar het probleem van de vastlopende cilinders is over het algemeen bekend.

Jij had trouwens ook een nieuwe wand he jurjen ;)
Maar dat was niet door dat dat een slecht bouwjaar was..
dat kwam omdat de zuiger in de uitlaatpoort had gehapt, dus de zuiger was versleten..
maaar kan zijn dat ik een goed model had, want er waren voor de cr van 2004 3 pakkingsets beschikbaar.. dus hebben ze het een en ander aangepast denk ik..
Derbi Xtreme 05 & Honda Cr 125 04 (Verkocht! http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=1187" onclick="window.open(this.href);return false;)
derbi crd
Pro tuner
Berichten: 830
Lid geworden op: di 26 okt 2010, 12:37
Locatie: Nijverdal

Re: Honda Crf250

Ongelezen bericht door derbi crd »

Dat is het kwaaltje juist.. dat er in de uitlaatpoort wordt gehapt.
Maar het is eigenlijk met elke motor puur een kwestie van geluk hebben :P

Zijn trouwens net terug van kijken naar die cr125 2004. Best een strak ding. Wp vering met gouden binnenpoten en allemaal poserspul haha. Enige wat er nog aan mankeert is de prijs.
Gebruikersavatar
royvi
Pro tuner
Berichten: 3085
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: Honda Crf250

Ongelezen bericht door royvi »

Bouwland is net vlak gemaakt :eerie:
Net nu er donders dikke sporen in zaten van heuphoogte :emo: Wou ik nog even overheen goonen wordt het vlak gemaakt :eerie:
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
derbi crd
Pro tuner
Berichten: 830
Lid geworden op: di 26 okt 2010, 12:37
Locatie: Nijverdal

Re: Honda Crf250

Ongelezen bericht door derbi crd »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Daan
Beheerder
Berichten: 4446
Lid geworden op: do 14 okt 2010, 21:07
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
Contacteer:

Re: Honda Crf250

Ongelezen bericht door Daan »

Gekke foto :wub:
derbi crd
Pro tuner
Berichten: 830
Lid geworden op: di 26 okt 2010, 12:37
Locatie: Nijverdal

Re: Honda Crf250

Ongelezen bericht door derbi crd »

Ja vaag he :D Had mn buurjochie gemaakt met zn cheap-ass mobieltje. Nog best leuk uit de verf gekomen.
Gebruikersavatar
Daan
Beheerder
Berichten: 4446
Lid geworden op: do 14 okt 2010, 21:07
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
Contacteer:

Re: Honda Crf250

Ongelezen bericht door Daan »

Ja dat zeker :) Met een beetje photoshop is hij NOG dikker te maken
Plaats reactie