Waarom doe jij het dan? Wil je je vooral op circuitgebruik gaan richten? Hoeveel is er tussenuit gegaan?HayeSM schreef:precies, kortere wielbasis. Draait korter door de bochten, en hij schijnt minder te stuiteren aan de achterkant. In Nederland zijn er maar weinig sxv's, maar ook daarbuiten wordt het niet veel gedaan omdat het moeilijk recht te krijgen is, en duur is om te laten doen. (waren een paar bedrijven die het deden, met ruil voor ori brug +-400 euro) Op straat is het sowieso niet nodig.
Er zijn eigenlijk ook maar weinig mensen in NL die met andere kroonplaten rijden, laat staan alleen al die achterlijke 180 band eraf gooien.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
als je een fatsoenlijke sm onder je reet hebt gaan we wel eens jagen..Boeki schreef:Tjonge, jij rijdt echt als een oud wijf.
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Mag ik dan ook mee op mijn fiets of traptrekkerHayeSM schreef:als je een fatsoenlijke sm onder je reet hebt gaan we wel eens jagen..Boeki schreef:Tjonge, jij rijdt echt als een oud wijf.