Pagina 3 van 3

Re: Ktm 520 Exc uit 2002 // 525 uiterlijk

Geplaatst: di 04 mar 2014, 15:59
door royvi
Als je een jongere koopt zit je met hetzelfde probleem, dan koop je weer een hok die met een klein aantal uur aan de beurt is.
Verder geen kleppen krom o.i.d.?

Re: Ktm 520 Exc uit 2002 // 525 uiterlijk

Geplaatst: di 04 mar 2014, 16:38
door drunken org
royvi schreef:Als je een jongere koopt zit je met hetzelfde probleem, dan koop je weer een hok die met een klein aantal uur aan de beurt is.
Verder geen kleppen krom o.i.d.?
voor zover ik weet zijn de kleppen goed :thumbup:

ik moet eerlijk zeggen dat ik liever 1000,- investeer in een ktm uit 2009 oid
dan in een ktm uit 2002.

ik moet nou wachten op een vliegwieltrekker voordat ik verder kan :yawn:

koppelingskant is al helemaal kaal, tis nou alleen nog wachten op de ontsteking die der af moet, als deze der af is het blok splitsen en dan maar is kijken wat te doen met de carters.

:think:

Re: Ktm 520 Exc uit 2002 // 525 uiterlijk

Geplaatst: di 04 mar 2014, 16:49
door royvi
drunken org schreef:
royvi schreef:Als je een jongere koopt zit je met hetzelfde probleem, dan koop je weer een hok die met een klein aantal uur aan de beurt is.
Verder geen kleppen krom o.i.d.?
voor zover ik weet zijn de kleppen goed :thumbup:

ik moet eerlijk zeggen dat ik liever 1000,- investeer in een ktm uit 2009 oid
dan in een ktm uit 2002.

ik moet nou wachten op een vliegwieltrekker voordat ik verder kan :yawn:

koppelingskant is al helemaal kaal, tis nou alleen nog wachten op de ontsteking die der af moet, als deze der af is het blok splitsen en dan maar is kijken wat te doen met de carters.

:think:
Je investeert veel meer dan 1000 euro, dit ding krijg je met het gesloopte blok een paar honderd voor met mazzel. Dan moet je dus nog een KTM van 2009 kopen waar je ook nog eens 1000 euro bovenop moet doen.
Ik snap je verder wel hoor, dat je geen geld in zo'n "oud" ding wil pompen, maar bij viertakten kunnen revisies financieel eigenlijk nooit uit bij motoren van een aantal jaar oud.