Ktm 300 exc uit 2007, 1659 km jong, een wedstrijd rijder heeft hem 5 jaar lang gebruikt als funmotor voor naast z'n ktm 450, nu heeft ie een splinternieuwe ktm 300 gekocht dus mocht deze weg.
Als ik hem thuis heb zal ik wel wat mooiere foto'tjes maken, nu krijgt ie nog nieuwe filters/olie/zuiger/banden/remblokjes.
Verder ben ik nu een beetje opzoek naar een setje sumo velgen, maar dat heeft niet echt haast aangezien ik nog geen rijbewijs heb en dus voorlopig niet verder als de crossbaan/offroad rit ga komen.
________________________________________________________________________________________________________
Zo, ben begonnen met het uit elkaar halen voor de grote schoonmaak, kijk hem vies zijn dan:

Alle kapjes op een hoopje:

Toen was het een hoopje onderdelen:

Paar problemen tegen gekomen waaronder:

Achterrem beugel gescheurd, kan al een goeie bij Nick krijgen dus dat is ook mooi opgelost.
Verder moet het frame eigenlijk wel weer gecoat worden dus dat gaat ook gebeuren.
Kan ik volgende zomer op een verse motor stappen.

_________________________________________________________________________________

Net even de uitlaat gepolijst, shined ie nog meer.
_________________________________________________________________________________
Pakketje uit Sutherlin, OR, US is aangekomen.
Van:

Naar:

_____________________________________________________________________________________

Na veel gescheld en getier...