Pagina 1 van 19

yz 250 f , rinaldi Foto's axel 22/05

Geplaatst: zo 09 sep 2012, 21:22
door Daan22
Afbeelding

woensdag meer en betere foto's van in westdorpe

westdorpe was gesloten dus is het terug axel geworden :happy:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UNmnIM21pwI[/youtube]
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Re: yz 250 f , rinaldi

Geplaatst: zo 09 sep 2012, 21:23
door gustav
dat is een leuker speeltje dan een derbi

Re: yz 250 f , rinaldi

Geplaatst: zo 09 sep 2012, 22:22
door Daan22
gustav schreef:dat is een leuker speeltje dan een derbi
goed gezien :ugeek:

Re: yz 250 f , rinaldi

Geplaatst: ma 10 sep 2012, 09:26
door FC-roy
beter neem je 2 stroke

Re: yz 250 f , rinaldi

Geplaatst: ma 10 sep 2012, 09:53
door spijker95
Komt ook een machtig geluid uit zo'n 4 takt hoor, maar met een 2 takt is het wel makkelijker om snel te lijken :happy:

Re: yz 250 f , rinaldi

Geplaatst: ma 10 sep 2012, 19:09
door Limburger
Denk dat deze veel relaxer is om het me te leren als zoon 2 takt kanon. Veel plezier ermee, kun je leuk mee spelen :happy:

Re: yz 250 f , rinaldi

Geplaatst: ma 10 sep 2012, 19:13
door Daan22
FC-roy schreef:beter neem je 2 stroke
2 takt gaat er stilletjes aan volledig uit.

Re: yz 250 f , rinaldi

Geplaatst: ma 10 sep 2012, 20:47
door Ruben
spijker95 schreef:Komt ook een machtig geluid uit zo'n 4 takt hoor, maar met een 2 takt is het wel makkelijker om snel te lijken :happy:
En moeilijker om snel te zijn.

Re: yz 250 f , rinaldi

Geplaatst: ma 10 sep 2012, 21:03
door gemonde
Daan22 schreef:
FC-roy schreef:beter neem je 2 stroke
2 takt gaat er stilletjes aan volledig uit.
2takt weg zeg je. Het is populairder dan ooit in de enduro. 80% van het veld is 2t

Re: yz 250 f , rinaldi

Geplaatst: ma 10 sep 2012, 21:06
door Daan22
gemonde schreef:
Daan22 schreef:
FC-roy schreef:beter neem je 2 stroke
2 takt gaat er stilletjes aan volledig uit.
2takt weg zeg je. Het is populairder dan ooit in de enduro. 80% van het veld is 2t
wie zegt er dat ik enduro rijd :palm:

Re: yz 250 f , rinaldi

Geplaatst: ma 10 sep 2012, 21:37
door royvi
Wees dan specifieker met je uitspraken. :palm:
In enduro zijn ze populair omdat ze zo lekker licht zijn, en dus ook goed manoeuvreerbaar. In de cross komen ze niet mee omdat ze gewoon simpelweg tekort komen en dan vooral onderin. Je hebt wel 125cc klassen en de 85cc enz., dus tweetakt verdwijnt niet. In de clubcrossen zie je ze ook gewoon rijden.

Re: yz 250 f , rinaldi

Geplaatst: ma 10 sep 2012, 21:48
door Daan22
royvi schreef:Wees dan specifieker met je uitspraken. :palm:
In enduro zijn ze populair omdat ze zo lekker licht zijn, en dus ook goed manoeuvreerbaar. In de cross komen ze niet mee omdat ze gewoon simpelweg tekort komen en dan vooral onderin. Je hebt wel 125cc klassen en de 85cc enz., dus tweetakt verdwijnt niet. In de clubcrossen zie je ze ook gewoon rijden.
2 takt is in de minderheid in de cross , in de mx 1 en mx 2 dan tenminste inderdaad, heb ook niet gezegd dat het volledig verdwijnt maar dat het beetje bij beetje vermindert in bepaalde klassen.

Re: yz 250 f , rinaldi

Geplaatst: ma 10 sep 2012, 21:51
door Rikkert
Ja, maar ook omdat het allemaal milieu vriendelijker moet worden, en zuiniger bij die grote wedstrijden et cetera. 2takt zal nooit verdwijnen, dat blijft en is gewoon het mooiste :woot:

Re: yz 250 f , rinaldi

Geplaatst: ma 10 sep 2012, 21:52
door Daan22
is persoonlijk natuurlijk

Re: yz 250 f , rinaldi

Geplaatst: ma 10 sep 2012, 21:59
door Rikkert
Persoonlijk ja, en gewoon een feit uiteraard :emo:

Re: yz 250 f , rinaldi

Geplaatst: ma 10 sep 2012, 23:21
door derbi crd
Tegen alle veronderstellingen in is 2takt juist in opkomst. Over 2 jaar zullen de eerste 2takt injectie crossers de competitie inkomen en de nu zo in opspraak komende 4takten wegpesten. Daarbij zijn er steeds meer en meer banen die het rijden met 4takt verbieden. Met als grote voorbeeld Oostenrijk en Zwitserland. De enige reden dat ze verdwijnen in de klassen is dat nieuwe 2takten alleen nog maar gemaakt worden door ktm en het twijfelachtige Tm en 4takt veel controleerbaarder rijdt. 4takt wordt nog vollop doorontwikkeld door alle grote merken.
spijker95 schreef:Komt ook een machtig geluid uit zo'n 4 takt hoor, maar met een 2 takt is het wel makkelijker om snel te lijken :happy:
Tegenovergestelde. Bij 2takt moet je hem op gang houden en laten janken, wanneer het als een kanon gaat. 4takt gaat gewoon altijd, dus ook als je traag gaat. Als omstander lijkt een 4takt dus sneller te gaan dan een 2t die telkens onderin de toeren komt.

In de afgelopen 4jaar zie ik alleen maar meer 2takten het veld opkomen. En dan met name ktm en tm modellen.
Ruben schreef:
spijker95 schreef:Komt ook een machtig geluid uit zo'n 4 takt hoor, maar met een 2 takt is het wel makkelijker om snel te lijken :happy:
En moeilijker om snel te zijn.
Eens.

Re: yz 250 f , rinaldi

Geplaatst: ma 10 sep 2012, 23:49
door Ruben
derbi crd schreef:Tegen alle veronderstellingen in is 2takt juist in opkomst. Over 2 jaar zullen de eerste 2takt injectie crossers de competitie inkomen en de nu zo in opspraak komende 4takten wegpesten. Daarbij zijn er steeds meer en meer banen die het rijden met 4takt verbieden. Met als grote voorbeeld Oostenrijk en Zwitserland. De enige reden dat ze verdwijnen in de klassen is dat nieuwe 2takten alleen nog maar gemaakt worden door ktm en het twijfelachtige Tm en 4takt veel controleerbaarder rijdt. 4takt wordt nog vollop doorontwikkeld door alle grote merken.
spijker95 schreef:Komt ook een machtig geluid uit zo'n 4 takt hoor, maar met een 2 takt is het wel makkelijker om snel te lijken :happy:
Tegenovergestelde. Bij 2takt moet je hem op gang houden en laten janken, wanneer het als een kanon gaat. 4takt gaat gewoon altijd, dus ook als je traag gaat. Als omstander lijkt een 4takt dus sneller te gaan dan een 2t die telkens onderin de toeren komt.

In de afgelopen 4jaar zie ik alleen maar meer 2takten het veld opkomen. En dan met name ktm en tm modellen.
Ruben schreef:
spijker95 schreef:Komt ook een machtig geluid uit zo'n 4 takt hoor, maar met een 2 takt is het wel makkelijker om snel te lijken :happy:
En moeilijker om snel te zijn.
Eens.
Zeer eens ^^

Als ktm z'n injectie zaakjes op orde heeft gaat er een heeel stuk meer vermogen uit rollen en dan is 4 takt nergens meer.

4 takt is in veel toepassingen beter, maar crossen hoort daar niet bij.

Re: yz 250 f , rinaldi

Geplaatst: di 11 sep 2012, 21:30
door LarsG
derbi crd schreef:.

In de afgelopen 4jaar zie ik alleen maar meer 2takten het veld opkomen. En dan met name ktm en tm modellen.
Die zijn tevens wel bloedsnel die TM machine's. Paar keer zo'n ding van dichtbij mogen bekijken. Waren dan wel de mx2 4Takt, maar ook de 2takt is zeker snel!

Re: yz 250 f , rinaldi

Geplaatst: wo 12 sep 2012, 18:01
door koen-drd
de 2takt neemt ver af, ik ben al aantal keren naar de cross in axel geweest, en een keer in venray en in venray reden bij bij de mx1 en mx2 heeel veel 4 takten en honda bijv. is gewoonweg gestopt met 2 takten maken vanaf 2007 geloof ik

Re: yz 250 f , rinaldi

Geplaatst: wo 12 sep 2012, 18:13
door Rikkert
Oh, en wat is dit dan, Koen?

Afbeelding