Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD Renault Clio 1.2 16v SOLD DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD BMW E36 320i COUPE
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD Renault Clio 1.2 16v SOLD DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD BMW E36 320i COUPE
Joram schreef:Bedoel die los verkrijgbaar zijn, 172 heb ik ook
Kleinere stappen zijn d'r niet, bijv 178/174
najaa dan maar 172 erin zien wel of het vast klapt
bluf, want dan wordt het huilen
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD Renault Clio 1.2 16v SOLD DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD BMW E36 320i COUPE
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD Renault Clio 1.2 16v SOLD DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD BMW E36 320i COUPE
Na veel wikken en wegen bied ik mijn Derbi Senda aan.
Dit omdat ik na 4 jaar bezig te zijn geweest met brommers het wel gezien heb. En de overstap op een motor en auto wil maken.
De brommer is een Derbi Senda SDR uitvoering op kenteken.
Aan het uiterlijk is wel wat gedaan en Motorisch is het een en ander uitgevoerd.
Uiterlijk en Rijwielgedeelte:
-Frame Gespoten.
-Kappen Overgespoten.
-Slicks DUNLOP moto 3.
- CNC Alu achtertandwiel(lichter als voortandwiel en oersterk).
- KTM voorkap.
- Ingekorte Voorvork 10cm korter.( eventueel normale vork leverbaar).
- Gespoten subframe.
- Xtreme nieuwe type zadel 08 harder compount.
- Gereviseerde Remmen Geparelstraald, Nieuwe olie blokken en zuigers.
Motorisch:
-Geparelstraald onderblok Brandschoon en mooi.
-Nieuwe skf kwaliteit lagers.
- BRK 88 CILINDERKIT.
- Zelfgemaakt spruitstuk gedraaid recht 32mm.
- TopVforce overlopend met spruitstuk en carburateur.
- Inlaat en Carters aangepast op de cilinder en carburateur.
- Scalvini KTM 85 uitlaat aangepast voor een derbi blok,andere flens gedraaid en tailpipe passend gemaakt.
- KOSO 32 mm carburateur.
- Malossi Sellectra Eprom onsteking.
- 5 plaats koppeling met Malossi veren.
- Putoline light gear blokolie.
- Tandwiel verhouding 13-53 Kawasaki KX 125 cc regina KETTING koperen rollen.
- Malossi Naaldlager.
- Honda pistonpen clips.
etc
Overige Info:
Deze brommer is altijd gesmeerd met Euro 98 en Castrol XR77 2takt olie.
Brommer heeft een lekker breed vermogen en koppel overal.
Brommer is compleet opnieuw opgebouwd heeft qua uiterlijk zn plekjes maar is 100 procent in orde loopt perfect.
bij deze brommer zitten ook nog andere onderdelen.
Zoals:
Yamaha yz85 achterkappen.
Lange achterbrug.
set extra voorkappen.
en nog veel meer.
ander vraagje maar gewoon puur uit nieuwsgierigheid , hoeveel benzine op hoeveel kilometer jaag je er doorheen? want als de verhoudingen kloppen kwa carb en cilinder zou hij niet te onzuinig hoeven zijn toch?