nee, het is wel een exclusieve uitlaat, die je niet heel veel zietxa188 schreef:athena uitlaat?

nee, het is wel een exclusieve uitlaat, die je niet heel veel zietxa188 schreef:athena uitlaat?
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
neexa188 schreef:bidatlot factory?
Het is een jolly moto 80A.A.limited schreef:jolly moto uitlaat van dat zupdaff project van sxextreme of niet
uhmm het project was van ThomasSX en het heete derbi zupfamoto...A.A.limited schreef:jolly moto uitlaat van dat zupdaff project van sxextreme of niet
chrizztian93 schreef:3SEN jou avatar is baashh
Weet niet of de uitlaat van hem was, ik heb em niet van hem gekocht3SEN schreef:uhmm het project was van ThomasSX en het heete derbi zupfamoto...A.A.limited schreef:jolly moto uitlaat van dat zupdaff project van sxextreme of niet
Die zijn echt kansloos zeldzaam, tenminste de echte die ik 1 heb.. ken verder niemand met mijn uitlaat en heb em ook nog nooit bij iemand anders gezien.xa188 schreef:bidatlot factory?
Pieke schreef: Ik hou van tieten
De uitlaat die ik heb was volgens mij niet van hem aangezien hij ook geen carbon demper heeft, of had hij die wel?Ruben schreef:Die zijn echt kansloos zeldzaam, tenminste de echte die ik 1 heb.. ken verder niemand met mijn uitlaat en heb em ook nog nooit bij iemand anders gezien.xa188 schreef:bidatlot factory?
En als je de jolly van thomz hebt heb je een 50cc jolly, aangezien ik in je onderschrift 80 zie staan...
Absoluut, hij heeft talentB-xtreme schreef:Zeer knap gedaan van Bas
Bedankt bas, mensen wat een goeie serviceamanoh schreef:en dat heeft ie he
hij is echt mooi steven!
ga je nog veel plezier van krijgen!
ik heb hem vanmiddag naar het postkantoor gebracht, dus morgen zul je em hebben,
voor andere lezers/kijkers. ik heb deze ook nog in de 50 cc versie!
komt goedamanoh schreef:morgen uitlaatje monteren
en foto's posten
Bedanktjurjen27 schreef:Die uitlaat is echt GEIL!