Pagina 6 van 11

Re: Derbi Senda Hypersessons MVT 90 sprinter # update CARTER

Geplaatst: wo 11 jul 2012, 09:47
door D-Evo
Jasper schreef:
En olie hoort in je blok te zitten en niet erop :dry:
+1

Re: Derbi Senda Hypersessons MVT 90 sprinter # update CARTER

Geplaatst: wo 11 jul 2012, 22:40
door Le derbi
Remylimited schreef:alleen gestraald?
ik zou er wel iets overheen doen.
hier trek olie en zooi in.
gepareld gaat geen olie of zooi in zitten remy,

is getest met wesley zn tpr blokje . is een maand elke dag gebruikt en kon de shit er gewoon af halen :happy:

zo vind ik het mooi geen lak erover of iets

Re: Derbi Senda Hypersessons MVT 90 sprinter # update CARTER

Geplaatst: wo 11 jul 2012, 22:56
door Daan
Le derbi schreef:
Remylimited schreef:alleen gestraald?
ik zou er wel iets overheen doen.
hier trek olie en zooi in.
gepareld gaat geen olie of zooi in zitten remy,

is getest met wesley zn tpr blokje . is een maand elke dag gebruikt en kon de shit er gewoon af halen :happy:

zo vind ik het mooi geen lak erover of iets
Precies, mijn TEAM cilinder is daar ook gedaan. Is nog spik en span

Re: Derbi Senda Hypersessons MVT 90 sprinter # update CARTER

Geplaatst: wo 11 jul 2012, 23:03
door Le derbi
zo blijft die tantoe vers :dry:

Re: Derbi Senda Hypersessons MVT 90 sprinter # update CARTER

Geplaatst: vr 20 jul 2012, 22:07
door Le derbi
Le derbi schreef:zo blijft die tantoe vers :dry:
Update

lagers binnen :woot:

Afbeelding

Re: Derbi Senda Hypersessons MVT 90 sprinter # update CARTER

Geplaatst: za 21 jul 2012, 17:56
door Remylimited
6204 TN9 C4 die heb ik er ook in (A)

alleen zijn ze gister wel kapot gegaan dus vandaag een nieuwe zetten :emo:

Re: Derbi Senda Hypersessons MVT 90 sprinter # update CARTER

Geplaatst: za 21 jul 2012, 21:58
door Le derbi
wilde eigenlijk die met een vitonnen kooi erin van FAG alleen die was me toch iets te duur 45,60 per lager :palm: :eerie:

Re: Derbi Senda Hypersessons MVT 90 sprinter # update CARTER

Geplaatst: wo 01 aug 2012, 18:39
door LarsG
Hoe heb je die achterbrug eigenlijk gelast? Gewoon een stuk koker ertussen?

Re: Derbi Senda Hypersessons MVT 90 sprinter # update CARTER

Geplaatst: wo 01 aug 2012, 18:55
door Jasper
Jup

Re: Derbi Senda Hypersessons MVT 90 sprinter # update CARTER

Geplaatst: wo 01 aug 2012, 18:59
door LarsG
Oke dat onthoud ik even :dry:

Re: Derbi Senda Hypersessons MVT 90 sprinter # update CARTER

Geplaatst: wo 01 aug 2012, 19:14
door Jasper
In bochten rijd zo'n brug echt pauper, dus als je het op straat wilt gaan gebruiken raad ik het je sterk af :mrgreen:

Re: Derbi Senda Hypersessons MVT 90 sprinter # update CARTER

Geplaatst: do 02 aug 2012, 00:12
door LarsG
Ik had het niet over straat :dry:

Re: Derbi Senda Hypersessons MVT 90 sprinter # update CARTER

Geplaatst: do 02 aug 2012, 17:13
door Marinius
Nice Ride!

Re: Derbi Senda Hypersessons MVT 90 sprinter # update CARTER

Geplaatst: zo 05 aug 2012, 10:46
door ral4life
Ik heb en vraag over de sprinter en heb er over na zitten denken. Stel dat je de buis tussen je carburateur en je membraam zo lang mogelijk maakt. Dan heb je toch veel meer vermogen omdat je benzine veel beter vermengt met de lucht.
Nadeel is alleen dat die niet direct reageerd maar aangezien je er alleen maar mee sprint, en je hem dus al op toeren houd voordat je weg rijdt is dit geen probleem.

Is dit en goed idee? en hebben jullie dit al gedaan? :?:

Re: Derbi Senda Hypersessons MVT 90 sprinter # update CARTER

Geplaatst: zo 05 aug 2012, 11:59
door prikracing
ral4life schreef:Ik heb en vraag over de sprinter en heb er over na zitten denken. Stel dat je de buis tussen je carburateur en je membraam zo lang mogelijk maakt. Dan heb je toch veel meer vermogen omdat je benzine veel beter vermengt met de lucht.
Nadeel is alleen dat die niet direct reageerd maar aangezien je er alleen maar mee sprint, en je hem dus al op toeren houd voordat je weg rijdt is dit geen probleem.

Is dit en goed idee? en hebben jullie dit al gedaan? :?:
Hoe langer je spruitstuk hoe meer koppel je hebt hoe korter hoe meer toeren. Dus eigenlijk moet je een spruitstuk maken die je kan verlengen en dan weer korter kan maken.

Re: Derbi Senda Hypersessons MVT 90 sprinter # update CARTER

Geplaatst: zo 05 aug 2012, 12:50
door Le derbi
ral4life schreef:Ik heb en vraag over de sprinter en heb er over na zitten denken. Stel dat je de buis tussen je carburateur en je membraam zo lang mogelijk maakt. Dan heb je toch veel meer vermogen omdat je benzine veel beter vermengt met de lucht.
Nadeel is alleen dat die niet direct reageerd maar aangezien je er alleen maar mee sprint, en je hem dus al op toeren houd voordat je weg rijdt is dit geen probleem.

Is dit en goed idee? en hebben jullie dit al gedaan? :?:
Is een idee , maar in de sprints word hiervaak een roteerende inlaat voor gebruikt,

verder heb ik geen ruimte in mn frame de carbu zit al tegen de veer aan :wall:

tevens duurt het inlaat traject langer dit heb ik juist nodig bij de start ;)

Re: Derbi Senda Hypersessons MVT 90 sprinter # update CARTER

Geplaatst: zo 05 aug 2012, 13:00
door ral4life
inderdaad roteerende inlaat zou kunnen ik weet niet of dat bij alle sprints mag?
En je zou inprincipe de buis ook in en bocht maken maar dit werkt minder goed denk ik (veel hebben dat probleem :lol: ).
en het inlaat traject val denk ik wel mee aangezien je hem al best op hoge toeren houd en met volgas koppelt.

Re: Derbi Senda Hypersessons MVT 90 sprinter # update CARTER

Geplaatst: zo 05 aug 2012, 13:02
door Le derbi
wat echt zo helpen bij deze is een opmaat uitlaat , maar dit kost best wel wat.

we zijn nu aan het kijken voor een most uitlaat (A)

Re: Derbi Senda Hypersessons MVT 90 sprinter # update CARTER

Geplaatst: zo 05 aug 2012, 13:39
door Jasper
ral4life schreef:inderdaad roteerende inlaat zou kunnen ik weet niet of dat bij alle sprints mag?
En je zou inprincipe de buis ook in en bocht maken maar dit werkt minder goed denk ik (veel hebben dat probleem :lol: ).
en het inlaat traject val denk ik wel mee aangezien je hem al best op hoge toeren houd en met volgas koppelt.
Dit werk prima, carb recht op het membraam zetten. En lekker kort erop, dat werkt het beste. Aangezien je al behoorlijk toerendraait bij de start.

Re: Derbi Senda Hypersessons MVT 90 sprinter # update CARTER

Geplaatst: zo 05 aug 2012, 20:58
door ral4life
Ik bedoel juist dat je die afstand langer maakt zo dat je meer vermogen krijgt omdat je benzine lucht mengsel beter vermengt.
En hij hoeft juist niet kort want bij het sprinten heb je toch veel toeren bij het begin en die vallen niet snel weg bij de start.
Dus dan is mijn gedachten niet de carbu op het membraam en kort.

Opmaat uitlaat zou tof zijn :thumbup: maar ook onbetaalbaar denk ik :thumbdown: