Keek iets te vlug
Pieke schreef: Ik hou van tieten
die stickers gaan er ook af maar kan nergens nieuwe vinden.Keijenborg schreef:wou net zeggen, trek eerst die lelijke stickers ermaar eens af en doe er ander stickersetje op.
achterkant weer normaal en dan is die mooi
jah maar waar haal ik die stickers vandaan?Keijenborg schreef:De witte pro is wel onwijs mooi, met die zilveren stickerset. Als je die zou maken.
Maar je kunt de kappen ook zwart laten en dan nog die zilveren stickerst van de witte pro gebruiken
Is ooook super mooi :O
Zou je chunho hier van het forum even een pbtje moeten sturen!MdV schreef:jah maar waar haal ik die stickers vandaan?Keijenborg schreef:De witte pro is wel onwijs mooi, met die zilveren stickerset. Als je die zou maken.
Maar je kunt de kappen ook zwart laten en dan nog die zilveren stickerst van de witte pro gebruiken
Is ooook super mooi :O
Klopt ik heb hem nu gewoon liggen, ik heb wel vaker pro's en als die een stukkend zadel hebben heb ik nog een nieuweoffroad schreef:wat heb je met dat oude zadel gedaan
ik zat te denken dat je die bobbel er toch zo uit zou kunnen halen:?
doe hoes er achter half af
met een groot mes dat ding er af snijden
beetje bij werken en weer dicht maken met nietjes ofzo
toch?
Dan hou je een bobbel in de bekleding over, denk niet dat je dat netjes krijgt.offroad schreef:ja maar die bobbel kun je er toch zo uitsnijden
dat bedoel ik das veel mooier
kijk jij snapt hem!Dominator33 schreef:of je koopt gewoon een nieuw zadel..