![Sad :sad:](./images/smilies/sad.gif)
![Lachend :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Lachend :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Je hebt weet ik veel hoeveel geld in die brommer gestopt. En nu ga je lopen trollen om 190 euro voor de beste ontsteking en beste begrenzer die er is. Ben je ook in 1 keer klaar.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Beste ontsteking?JavenDrD schreef:betaal jij hem voor mij???![]()
![]()
![]()
Je hebt weet ik veel hoeveel geld in die brommer gestopt. En nu ga je lopen trollen om 190 euro voor de beste ontsteking en beste begrenzer die er is. Ben je ook in 1 keer klaar.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Klopt, het zou een mooie oplossing voor hem zijn.JavenDrD schreef:natuurlijk niet de beste.. Er zijn altijd betere. Daar weet jij alles van toch Jasper?![]()
Maar geef me geen ongelijk voor die 190 euro. Of misschien nog wel minder. Terwijl die al zo veel erin heeft gepompt.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Jaaaaaa.JavenDrD schreef:Echt?
Bij mij zit hij volgens mij op mijn witte, maar ik zal morgen even voor je kijken, heb helaas bijna mijn gehele brommer uit elkaar liggenD-Evo schreef:Dusss![]()
Begrenzer aansluitingen:
Rood, naar dashboard +
Zwart, naar accu -
Blauw, geprobeerd op alle 3 de aansluiting van de cdi, groen,rood en wit.
Maar hij werkt niet?
Boeki schreef:Rood en wit is bij jou omgedraaid, dus: wit op contact, blauw op de rode draad van de CDI, en de rode draad gewoon los, dan komt het goed.
Dit is mijn oude begrenzerD-Evo schreef:Maar er komen 4 draden bij kijken.
Ik Snap niet helemaal wat jij bedoeld