Je pakt een carbon stickervel, en je plakt het eropPro Ruben schreef:Ik zou dat carbon ook zo laten, echt nice!![]()
Hoe heb je dat gedaan/ laten doen?

Je pakt een carbon stickervel, en je plakt het eropPro Ruben schreef:Ik zou dat carbon ook zo laten, echt nice!![]()
IK doe dit zelf met 3m carbon dinoc car wrapfolie dit is een hoogwaardige carbonfolie met voelbaar relief dat veel wordt toegepast in het car wrappen...De folie is met hitte zeer goed te vormen en plakt super zelfs als je het een keer weer loshaalt het is niet echt goedkoop maar het is een keer weer wat andersPro Ruben schreef:Ik zou dat carbon ook zo laten, echt nice!![]()
Als de stickers erop zitten lijkt het ook nog weer ff anders het is nu nog een beetje kaalD-Evo schreef:Echt een hele mooie verbetering, dan de standaard voorvorken.
Je moet niet teveel willen, zo ziet het er mooi uit.kcracy schreef:Als de stickers erop zitten lijkt het ook nog weer ff anders het is nu nog een beetje kaalD-Evo schreef:Echt een hele mooie verbetering, dan de standaard voorvorken.
Het is heel simpel je spuit een beetje teflonspray in de opname van het kroonstuk en de vorkpootjes glijden er zo in een piece of koekie-=TB=- schreef:Hoe heb je die vork poten erin gekregen met coating aan binnenkant van je kroonplaten?
Was toen een ramp bij mijne![]()
Ja, dat zou wel eens kunnenthe skullkid schreef:miss bij je radiateurrubbers?
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
natuurlijk bij je radiateurJavenDrD schreef:ze horen in ieder geval niet bij je radiateur;)