Nee KREGO het is gewoon het ori slot maar er zit wel een namaak sleutel in en die zal dan wel op een tnt lijken de originele sleutel heb ik er ook wel bijKREGO schreef:heb je voor een tnt slot gekozen?
omdat ik die sleutel herken:)

Nee KREGO het is gewoon het ori slot maar er zit wel een namaak sleutel in en die zal dan wel op een tnt lijken de originele sleutel heb ik er ook wel bijKREGO schreef:heb je voor een tnt slot gekozen?
omdat ik die sleutel herken:)
Nog een paar maandjes en dan is die af ga nu met de wielen beginnenblackracingderbi schreef:Egt wel netjes gedaan wil hem wel eens zien als die af is
Er komen nog witte glaasjes op de richtingaanwijzers net als een drd dan valt het niet meer zo opDick schreef:netjes..:p alleen die oranje knipperlichten zou ik niet doen.. vind ik geen gezicht van die breedte lampjes.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
dat t net een roos lijkt maakt ook niet echt uit, de brommer is tenslotte voor een meisjeoffroad schreef:het is net een roos die remschijf
haha
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Haha dat is een mooie vergelijking OFF-ROAD nu ik er langer na kijk begin ik toch te twijfelen of ik niet de lak ervan ga afhalen het valt wel heel erg op misschien is een rode remklauw wel genoegoffroad schreef:het is net een roos die remschijf
haha
Ik vind het zo prettiger met een vermelding in de hoofdtitel anders worden alleen de foto,s bekeken op de beginpagina nu wordt er ook gevolgdharvik schreef:Ja idd is aparte schijf, maar opzig niet lelijk.
Maar even een tipje, als je je nieuwe foto's steeds in je eerste post bij zet is het wat fijner te volgen