wanneer komt er weer foto update?
bedanktTheRedPower schreef:mooi project![]()
wanneer komt er weer foto update?
Ik heb toch nog wel een vraag.kcracy schreef:Om er gelijk een how-to over te maken BOEKI dat weet ik niet of de mensen hier op het forum daar wel op zitten te wachten??maar om je naven met deze methode te doen dat werkt niet helaas het werkt alleen met geanodiseerde spullen dus niet gespoten of gecoate delen zoals je naven de lak slaat dof uit en thats it het gaat er niet af.Boeki schreef:Kcracy, zou je een how-to kunnen maken van het ontlakken waarin alles overzichtelijk in staat?
Ik zou het namelijk willen gebruiken voor als ik mijn naven helemaal perfect ga maken voor het anodiseren.
Dit moet je toch oldschool schoonmaken afbijten,schuren of stralen en tegenwoordig kunnen de betere straalbedrijven zo fijn stralen dat het supergad is ik hoop dat je hier iets aan hebt en anders vraag het zou ik zeggen![]()
Jah LARS ze staan goed vind ik zelf en ze zijn nog als nieuw weinig mee geknipperdlarsey30 schreef:mooie witte knippers hoor:D
Je naven zijn van alu dat begrijp ik maar zit er nog verf op of heb je dat er al af???????Boeki schreef:Ik heb toch nog wel een vraag.kcracy schreef:Om er gelijk een how-to over te maken BOEKI dat weet ik niet of de mensen hier op het forum daar wel op zitten te wachten??maar om je naven met deze methode te doen dat werkt niet helaas het werkt alleen met geanodiseerde spullen dus niet gespoten of gecoate delen zoals je naven de lak slaat dof uit en thats it het gaat er niet af.Boeki schreef:Kcracy, zou je een how-to kunnen maken van het ontlakken waarin alles overzichtelijk in staat?
Ik zou het namelijk willen gebruiken voor als ik mijn naven helemaal perfect ga maken voor het anodiseren.
Dit moet je toch oldschool schoonmaken afbijten,schuren of stralen en tegenwoordig kunnen de betere straalbedrijven zo fijn stralen dat het supergad is ik hoop dat je hier iets aan hebt en anders vraag het zou ik zeggen![]()
M'n naven zijn gewoon van alu, dus er zit niet persee een beschermingslaag op ofzo. Alleen die naven moeten tot in de puntjes schoon zijn, dus daarvoor wou ik het gebruiken, om grondig te ontvetten, kan dat?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Nee het zijn geen rvs spaken die waren mij te duur en aangezien de brommer toch niet in d winter wordt gebruikt zullen de standaard spaken het echt wel 2 jaar uithoudendrd pro schreef:ziet er goed uit. zijn het ook rvs spaken? en waar heb die spaken gehaald want ik wil van de zomer m`n wielen ook opnieuw gaan inspaken, want die orginele spaken zijn niet schoon te houden/krijgen.
Nee er zijn gecoate en geanodiseerde versies ik denk dat de x-race modellen wel gecoate wielen hebben die blauwe velgen van de drd,s zijn in ieder geval geanodiseerdKREGO schreef:knap werk!
ik vraag me af of alle derbi wielen zijn geanodiseerd zijn
Ja ik weet het ook niet zeker maar kan me voorstellen dat ze wegens geld besparing de velgen coaten bij de x-race modellen omdat dit toch een goedkoper model is daarom worden de kappen ook niet gespotenTheRedPower schreef:x race heeft geen gecoat of ganodiseerde velgen
zijn gewoon van dat glimmende
kan zijn dat ik het fout heb