Tip: was maar een grapje hoorderbi crd schreef:Tip: eerst lezen voordat je onzin gaat uitkramenoffroad schreef:![]()
fijne bril ja
dat bandje ook lekker strakt zodat hij niet zou kunnen afzakken

Tip: was maar een grapje hoorderbi crd schreef:Tip: eerst lezen voordat je onzin gaat uitkramenoffroad schreef:![]()
fijne bril ja
Vet he met dat klapzandD-Evo schreef:Derbi crd,
Laatste foto in actie is echt bruut!
Das geen tip hoor?offroad schreef:Tip: was maar een grapje hoorderbi crd schreef:Tip: eerst lezen voordat je onzin gaat uitkramenoffroad schreef:![]()
fijne bril ja
thanksmathieurnx96 schreef:dikke kawa
Ah, heb het al..derbi crd schreef:Haha ja maar als tb'er ben ik hier niet technisch genoeg voor blijkbaar![]()
Lengte kan ik eventueel nog aanpassen ja, het punt is eigenlijk hoe ik dat eindstuk fatsoenlijk in dat koppelingsarmpje ga zetten. Het moet ook nog meedraaien allemaal he![]()
Wil toch in de originele kabel gaan knippen denkik, dan maar een nieuwe kopen als het niet lukt. Ding ligt toch compleet uit elkaar en achterveer komt over een tijdje pas terug. Dus opt moment zit rijden er toch niet in.
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Goed om te horen!derbi crd schreef:Denk niet dat de kabel dat gaat houden..
Maar dankzij martijn past het nu prima, alleen moet het zaakje nog ontlucht worden.. wat me dus totaal niet lukt.
Reservoir zit VOL. Remhendel ingetrokken. Ontluchtingsnippel open. Slangetje met grote dokterspuit erop.
Er gebeurt he-le-maal niets. Krijg dr geen druppel uit.
Heb het boeltje open gehad dus er zit niks in de leiding. Maar het zou toch aangezogen moeten worden vanuit de handpomp?? Anders ligt er ergens een kering uit..