top ligt rond de 100Michael_E schreef:Mooi ding man, wat is zijn top ?

merk: airohLucifer schreef:merk helm + prijs :O?
groeten
het merk airoh start bij deze prijzen, zijn zowat de goedkoopsteLucifer schreef:wow, overdreven duur man :p maar wel vet
het red dan ook maar je leven als je de grond raakt, goed op besparen!Lucifer schreef:wow, overdreven duur man :p maar wel vet
een helm van 70 euro zal ook je leven redden maar das een persoonlijke smaak welke helm je mooi vindthe skullkid schreef:het red dan ook maar je leven als je de grond raakt, goed op besparen!Lucifer schreef:wow, overdreven duur man :p maar wel vet
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
de ori sticker er trug op is het laatste wat ik wilSander schreef:de stickers er weer op doen en zwart frame doen leuke setup eronder. mooi stuurtje erop renthal of pro taper iets van voorvork stickers handkappen?
Uhuh, ik heb ook zo'n airoh (maar dan in het wit/grijs) en daarmee heb ik een mooie deuk in de motorkap van een volvo xc90 mee gemaakt en ook nog even de grond gekust, helm had niks en ik had ook niks. (Ik heb de helm wel weggegooid natuurlijk)the skullkid schreef:het red dan ook maar je leven als je de grond raakt, goed op besparen!Lucifer schreef:wow, overdreven duur man :p maar wel vet
ben ook al gevaal met men airoh maar rijd er tog nog lekker mee rondroyvi schreef:Uhuh, ik heb ook zo'n airoh (maar dan in het wit/grijs) en daarmee heb ik een mooie deuk in de motorkap van een volvo xc90 mee gemaakt en ook nog even de grond gekust, helm had niks en ik had ook niks. (Ik heb de helm wel weggegooid natuurlijk)the skullkid schreef:het red dan ook maar je leven als je de grond raakt, goed op besparen!Lucifer schreef:wow, overdreven duur man :p maar wel vet
het was een flinke klapper, ben over me stuur gelogen en recht met men raap mooi de grond gekust , enkel een klein schrammetje te zien op het mondstuk, zie je haast niet was wel behoorlijk hardroyvi schreef:Als het niet zo'n klapper was kan het wel, maar als het een flinke klapper was zou ik die helm niet meer aandoen. Misschien lijkt hij dan wel goed, maar als je dan weer valt kan hij barsten