Ook nog even filmpje gemaakt op verzoek van Daan.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qbVaE9Q3X1w[/youtube]
Zo stond dier er 2 weken geleden bij nog met scr corse.
Die is inmiddels verkocht aan JO3P.

En me radkappen

Kijk is goed.sii3m3nVdB schreef:jamer dat die sticker der af te doen , je kap zo verneukt heeft ,
ga je hele niewe kappen kopon nu ?
Pieke schreef: Ik hou van tieten
BedanktMHsteven schreef:vind em nog steeds super mooi, en zo anders als de normale drd racing die je vaak ziet, echt een voorbeeld voor mn eigen brommer
Ander membraam scheelde ook veel.Dick schreef:Super mooi, vind dit bovenlangse paip persoonlijk mooier... Alleen die demper is niet zo...
Waar ligt het aan dat jou brommer zoon directe gasreactie heeft? die Eprom vooral of door andere membraan?
gewoon 50cc + gianelli conti.... dus geen dikke setup zoals jij...jasperrr91 schreef:IK heb hele malossi membraam gedaan.
Orgineel derbi membraam is voor ori 50cc meer als prima. Weet jouw setup zo ook niet uit mijn hoofd
.
dat begrijp ik ja, maar ik vroeg me af waar die snelle gasreactie voornamelijk vandaan kwam.. vandaar mijn vraag of een malossi membraan dat geluid je zou versterken....J03P schreef:origineel is dan prima
zelfs op 80cc heb ik een ori membraan.
2100.derbidrd07 schreef:Hoeveel voor je kappen? links en rechts? schade?
Verkocht.jasperrr91 schreef:2100.derbidrd07 schreef:Hoeveel voor je kappen? links en rechts? schade?
Schade vrij
Dan krijg je de brommer erbij :pBoeki schreef:Verkocht.jasperrr91 schreef:2100.derbidrd07 schreef:Hoeveel voor je kappen? links en rechts? schade?
Schade vrij