gewoon, omdat die nieuw minder kost als dat menig supermoto eigenaar voor een 2e handse vraagd

rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Zie er maar eens aan te komen, heb al een tijd lang geen racingline meer tekoop zien staan en zeker niet eentje met kevlar demperJasper schreef:Zijn die pijpjes 2dehands niet tekoop Dennis?
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
Kan nog wel even duren. Die was ook al ''in ontwikkeling'' toen de onderlangse variant uitkwam en dat is inmiddels alweer bijna een jaar geleden.Jasper schreef:Ik heb nog een mooie pro race bovenlangs pijp, wil misschien toch een racing line 85 bovenlangs. Heb ergens vernomen dat die in ontwikkeling zijn voor een pro
spijker95 schreef:Bestaat de bovenlangse variant dan überhaupt al? Nooit geweten. Maar als die wel bestaat kan je die toch ook gewoon pas maken zoals je met je prorace hebt gedaan Jasper?
Jasper schreef:Ik heb nog een mooie pro race bovenlangs pijp, wil misschien toch een racing line 85 bovenlangs. Heb ergens vernomen dat die in ontwikkeling zijn voor een pro
Pieke schreef: Kan nog wel even duren. Die was ook al ''in ontwikkeling'' toen de onderlangse variant uitkwam en dat is inmiddels alweer bijna een jaar geleden.
Rechtsom is mooier en zoals het hoort.spijker95 schreef:Bestaat de bovenlangse variant dan überhaupt al? Nooit geweten. Maar als die wel bestaat kan je die toch ook gewoon pas maken zoals je met je prorace hebt gedaan Jasper?
Jasper schreef:Ik heb nog een mooie pro race bovenlangs pijp, wil misschien toch een racing line 85 bovenlangs. Heb ergens vernomen dat die in ontwikkeling zijn voor een pro