sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
kamer word herverfd dus dat kan nu even nietLe derbi schreef:die belg en zijn stickers jongen plak ze op je kamer ofzo maar niet op je brommer![]()
pro link moest je grijs laten
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
heb ik al zitten naar kijken maar hij blijft lekken bij de overgang van de flens naar de expansieDaanS schreef:Dan zorgen dat je hem goed aansluit hè![]()
Kijken waar de opening zit, en dan je ophanging aan de achterkant een beetje aanpassen?
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper?
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Ik heb het zelfde probleem met mijn conti.Daan schreef:Heb je je flens al verdraaid?
En Dennis, jij hebt een platte flens, niet draaibaar. Dus een uitlaatpakking zou genoeg moeten zijn. Bij mij lekte hij iig niets.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
ja flens al verdraaid in verschillende hoeken, blijft er uitspattenDaan schreef:Heb je je flens al verdraaid?
En Dennis, jij hebt een platte flens, niet draaibaar. Dus een uitlaatpakking zou genoeg moeten zijn. Bij mij lekte hij iig niets.
mijn naaf heeft geen dubbele klauwJon schreef:dit is een limited voorvork toch?
kan je dan ook niet dubbele klauwen doen?
Teflon kan iets van 800 nogwat graden houden.Venlonaer schreef:Zelfde probleem hier.
Enig idee hoelang teflon en/of vloeibaar het uithoudt?