Ik vanmiddag een setje kevlar conti dempers binnen gekregen in super nette staat.
Het was bedoeld voor de handel, alleen ik vind het toch wel erg mooi staan.
Wat zeggen jullie, kevlar dempers of aluminium dempers?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
In Luc zijn onderschrift staat zijn Evo met aluminium dempers. Dat staat veel dikker dan Kevlar. Ik vind kevlar sowieso niet echt strak staan. Maar dat zal wel aan mij liggen danjk95 schreef:doe is fototje daarvan dan, denk dat kevlar ook wel dik staat
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
the skullkid schreef:Opletten dat die koud is.Maurits schreef:Oke. En ik kan mijn uitlaat er gewoon zo afhalen zonder dat ik ergens op moet letten?
MmmLimburger schreef:Als je ze allebij goed hangt en zoon zelfde foto maakt op dezelfde plaats, dan kunne we eght vergelijken, vind het nog niet heel lelijk staan